Pukkelpop 2024

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
ja prima line up.
staan een heleboel kleinere bands op die ik graag zou zien
grote kans dat 80 % van deze poster ook daadwerkelijk komt
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Op basis van de eerste bevestigde namen, geruchten en de namen van festivals in dezelfde periode heb ik eens een voorzichtige voorspelling proberen doen aan de hand van deze mock-up. Ongetwijfeld zitten er ook artiesten bij die geen kans maken om er te staan, maar de grote lijnen zullen misschien wel in deze trant liggen. In aanloop naar woensdag is het altijd leuk om al een beetje te gokken! ;)
Ik denk dat Noah Kahan niet gaat komen. Ik hoop hier wel op. Maar ik zie dat hij voor en na Pukkelpop in Engeland speelt. Waarom denken mensen hier toch dat Noah Kahan komt?
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
429
289
Mijn verwachting is dat ze morgen teasen voor woensdag nieuwe namen (pakketje) en woensdag ook de startdatum van de tickets bekend maken.
 
Laatst bewerkt:

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ik heb Noah Kahan ook op mijn poster gezet. Tot nu toe geen Belgische dates. Maar realistisch gezien zal hij waarschijnlijk op Electric Picnic in Ierland zijn.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Nikfestilover

jarne

Support act
14 feb 2013
967
291
Fontaines hier wel? 🤔
Ik mag het hopen! Verder hoop ik op veel leuke kleine namen! Bdrmm, Chalk, dead poet society, neck deep en wat leuke live electronisch namen als Romy, Barry Can’t Swim, Maribor State, Soulwax
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.670
1.197
Mijn hoop is vooral gevestigd op The Postal Service, als die komen ga ik zeker een dagticket kopen!

Los daarvan om mij te overtuigen voor een combi zo veel mogelijk uit het lijstje:
The Smile
Pulp
LCD Soundsystem
Phoenix
The Libertines
Soulwax
Rise Against
Big Thief (OLT is toch al uitverkocht...)
Fontaines DC
Yo La Tengo
The Wombats
Jungle By Night
Yard Act
English Teacher
Yussef Dayes
L'impératrice
Temples
Bad Nerves
Wednesday
Fat Dog
The Bug Club
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Dit suggereert dat Fontaines op vrijdag zal spelen als we ze krijgen, aangezien ze zaterdag in Portugal spelen. Spelen op zondag was twijfelachtig gezien de korte afstand van Hasselt naar Cabaret Vert. Ze zouden uiteraard ook in Ierland kunnen spelen, wat de kans verkleint dat we ze krijgen.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1707219161185.jpg
    FB_IMG_1707219161185.jpg
    121,2 KB · Weergaven: 55
  • Leuk
Waarderingen: Gigi21

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dit suggereert dat Fontaines op vrijdag zal spelen als we ze krijgen, aangezien ze zaterdag in Portugal spelen. Spelen op zondag was twijfelachtig gezien de korte afstand van Hasselt naar Cabaret Vert. Ze zouden uiteraard ook in Ierland kunnen spelen, wat de kans verkleint dat we ze krijgen.
Niet teveel van maken. Soms zijn routes niet logisch.
Bvb:
- Loyle Carner speelt in Nederland begin juli, net voor RW
- we verwachten hem op donderdag of vrijdag in Werchter
- niks van dat: losse show Hamburg en zaterdag in Polen
- uiteindelijk zondag Werchter


Feit is wel, Fontaines spelen geen Lowlands. Grote kans op DTRH, kan het even goed zijn dat ze dubbel doen met RW (alhoewel ik verwacht dat ze voor RW opgespaard worden tot 2025).
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Gok dat het gewoon Pukkelpop wordt, al is t raar dat ze dan niet direct eruit mogen morgen. Toch een grote naam me dunkt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken