Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zoals vorig jaar vond ik het maar meh. Telkens zo een naam of 10, waar je zelden achterover van viel.
Neen hier liever een giga batch waar je van 'oh die, en wauw die, wtf die ook nog' gaat.
Zoals vorig jaar vond ik het maar meh. Telkens zo een naam of 10, waar je zelden achterover van viel.
Neen hier liever een giga batch waar je van 'oh die, en wauw die, wtf die ook nog' gaat.
Ze lijken niets te teasen voor morgen. Maar ik neem aan dat dit niet meer nodig is omdat het in mijn overbodig is voor te teasen bij nieuwe namen enkel bij de eerste namen is het nuttig.
Ze lijken niets te teasen voor morgen. Maar ik neem aan dat dit niet meer nodig is omdat het in mijn overbodig is voor te teasen bij nieuwe namen enkel bij de eerste namen is het nuttig.
Denk het ook zoals vorig jaar, kan mij nog herinneren dat ze in 2019 vrijdag om 16u nieuwe namen dropten. Andere dagen hebben ze in mijn weten (buiten eerste namen) nog nooit nieuwe namen gedeeld.
Lowlands heeft periode geëxperimenteerd dat ze iedere dag 1 naam bekend maakte geloof ik. Dat pakte ook niet geweldig uit omdat het ook niet de grootste namen waren. Een pakketje is dan toch wel beter.