Pukkelpop 2024

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
707
645
Vorig jaar:
  1. Years & Years, Yungblud, Moderat, Rema, Bicep, Joost, Turnstile, Dropkick Murphys, Foals, King Gizzard & The Lizard Wizard en Reinier Zonneveld.
  2. Bazart, Amelie Lens, Ezra Collective, Limp Bizkit, Amyl & The Sniffers, High Vis, Stick To Your Guns, Steve Lacy, Loyle Carner, Bonobo en Girl In Red.
  3. Froukje, M83, Chase & Status, Joji, Nothing But Thieves, Zwangere Guy, Beartooth, Brutus, Nia Archives en Two Shell.
  4. Altin Gün, TV Girl, 2ManyDJs, Ben Böhmer, Jessie Ware, Tom Odell, Aitch, Luude, Muna Dylan, Giant Rooks, Knocked Loose en Vtss.

    In 1 ruk is het inderdaad indrukwekkender, maar dat leken mij toch leuke drops (en dat op mijn leeftijd).
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
434
300
Ze lijken niets te teasen voor morgen. Maar ik neem aan dat dit niet meer nodig is omdat het in mijn 👀 overbodig is voor te teasen bij nieuwe namen enkel bij de eerste namen is het nuttig.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ik gok

Pop - Louis Tomlinson, Raye, Charli XCX

Indie - The Smile, Fontaines, The Last Dinner Party

Electronic - Soulwax, Richie Hawtin, Skrillex, Peggy Gou

Rock - Flogging Molly, Amenra

Urban - Denzel Curry, misschien Nas als we geluk hebben.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Lowlands heeft periode geëxperimenteerd dat ze iedere dag 1 naam bekend maakte geloof ik. Dat pakte ook niet geweldig uit omdat het ook niet de grootste namen waren. Een pakketje is dan toch wel beter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken