Pukkelpop 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Hupsa, podiumindeling erbij.

Jorja Smith en Soulwax na elkaar in de Marquee is wel vet. The Smile zal de marquee wel afsluiten op zondag. Die dag er sowieso bij, maar lijkt wel op een weekendticket dit.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
233
87
Denzel Curry, Indira paganotto, Jorja Smith, Merol, Overmono, Raye, Rise against, Skrillex, Soulwax, The Smile en The Vaccines plus Cigar Dj set
 
Laatst bewerkt:

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.199
3.024
Goeie drop hoor. Lijkt erop dat hier alleszins de grootste namen voor de Marquee bijzitten als ik de website zo bekijk.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.711
2.375
Sterke Marquee wel idd op vrijdag, met Denzel Curry, The Smile en Jorja.

Rise Against in Marquee vind ik wel wat verrassend, had ik voor The Offspring op de Main verwacht.

Tot nu toe wel een line-up die heel wat perspectief biedt.
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Rise Against met the offspring, en QOTSQ op de zondag doet met toch al twijfelen voor een dagticketje!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.199
3.024
Sterke Marquee wel idd op vrijdag, met Denzel Curry, The Smile en Jorja.

Rise Against in Marquee vind ik wel wat verrassend, had ik voor The Offspring op de Main verwacht.
The Smile op zondag :) Vrijdag Denzel Curry > Soulwax > Jorja Smith, nog steeds een mooi rijtje natuurlijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Enige minpunt is dat Skrillex nu in de marquee lijkt te staan. Had die in de Dancehall verwacht, met nog een grote marquee plek die dag.

Maar sterk dropje hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.050
2.685
Nooit gedacht dat ome York nog eens op een graswei bij mij in de buurt zou spelen.
En toch gaat het gebeuren, ook al is dat "maar" met The Smile.

Nice.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
757
1.272
Ja, ik ben nu al weer eigenlijk overtuigd om weer een weekendticket te halen. Vorig jaar extreem goed bevallen en de line-up is nu al heerlijk
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.474
1.631
Na al de lovende verhalen wil ik QotSA wel weer eens live zien. Kom je na de afsluiter met het ov nog uit Hasselt, of moet ik mijn overnachting echt daar regelen?
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
379
858
Na al de lovende verhalen wil ik QotSA wel weer eens live zien. Kom je na de afsluiter met het ov nog uit Hasselt, of moet ik mijn overnachting echt daar regelen?
Doorheen Limburg rijden er de hele avond/nacht enkele bussen naar praktisch elke gemeente binnen Limburg. Aangezien het de laatste dag is kan het zijn dat er ook vanuit het station (bereikbaar met de gratis pendelbussen) nog enkele treinen naar grootsteden vertrekken, maar daar ben ik niet zeker van!
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn

Gebruikers die dit onderwerp bekijken