Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jorja Smith en Soulwax na elkaar in de Marquee is wel vet. The Smile zal de marquee wel afsluiten op zondag. Die dag er sowieso bij, maar lijkt wel op een weekendticket dit.
Na al de lovende verhalen wil ik QotSA wel weer eens live zien. Kom je na de afsluiter met het ov nog uit Hasselt, of moet ik mijn overnachting echt daar regelen?
Na al de lovende verhalen wil ik QotSA wel weer eens live zien. Kom je na de afsluiter met het ov nog uit Hasselt, of moet ik mijn overnachting echt daar regelen?
Doorheen Limburg rijden er de hele avond/nacht enkele bussen naar praktisch elke gemeente binnen Limburg. Aangezien het de laatste dag is kan het zijn dat er ook vanuit het station (bereikbaar met de gratis pendelbussen) nog enkele treinen naar grootsteden vertrekken, maar daar ben ik niet zeker van!