Pukkelpop 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
denken jullie dat zondag een 50+ / hear-hear style zal zijn of is het de beschikbaarheid van deze headliners?

Werchter had ooit, lees 2012, het initiatief genomen om bewust in de marquee op donderdag/vrijdag enkel electronisch/dansbaar te programmeren.
In de praktijk is het zelfs datzelfde jaar niet gelukt. Omdat je dan eigenlijk gaat forceren dat bands hun agenda volledig op jou wens afstemmen. Dat gaat gewoonweg niet.
Gaan ze proberen daar bands bij te plaatsen die een zelfde doelgroep aanspreken? Waarschijnlijk. Als dat niet lukt, zullen ze die even graag op een andere dag zetten.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
151
65
*raakt al een beetje uit winterslaap
Nu maar wachten op de rest van de groepen, het belangrijkste natuurlijk. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Op Rock-En-Seine staat Lana ook op een dag apart (net als Billie vorig jaar). Zou Pukkelpop die kaart niet gewoon trekken?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
graspop forum: Zoveel goeie namen: Dat worden veel clashes
pukkelpop forum: Slechte namen: Vergeten dat er nog maar 5 % bekend is.
Ik ben tevreden met beide namen. Zolang de zanger van the offspring zijn wasknijper uit zijn neus laat. Hangt van zijn verkoudheid af. haha Ik zal vanvoor staan en de sfeer en meezingers komen sowiezo. 35 jaar en kan er nog iets doen. Niet vergeten dat toen ik 16 was the offspring ook sub was op pukkelpop net voor faithless.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
554
414
Omdat ze een keer gaan optreden op de Main Stage (korte set) en een keer als headliner van de Festival Republic Stage (welke een langere set is en waarschijnlijk gaat clashen met blink)
Hoe krijgen ze het voor elkaar om uitgerekend Neck Deep te laten clashen met Blink haha..
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Die reacties zijn ook echt helemaal kut, hè. Velen die de boeking van QOTSA helemaal afkraken omdat ze Lana Del Rey hadden verwacht. De mens blijft een vreemd wezen.
Zit er één of andere boomer te vragen naar Tom Odell en Nothing But Thieves, 2 namen die er vorig jaar al waren.

Meer zelfs, Nothing But Thieves stond er ook al in 2022.

Kers op de taart: wanneer Nothing But Thieves hun concert op Rock Werchter 2024 hebben afgewerkt, hebben ze op 2 jaar tijd 7x in België gestaan.

"Maar komt Nothing But Thieves ook naar PKP 24???????"
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Best grappig
Hopen op Lana del rey.
Zichzelf wijs maken dat ze er sws zal staan.
En dan boos zijn op Pukkelpop dat uw eigen onrealistische wensen niet zijn ingewilligd.
Ik vind dat Pukkelpop voor hun doen weer een logische reeks headliners heeft neergezet
Tja; ik hoopte ook gewoon op Lana Del Rey, dat zou geweldig geweest zijn.

Maar boos op PkP? Nee, dit is voor hen een heel logische en niet eens zo slechte reeks headliners. Maar de echte bom verwacht ik pas volgende week, wanneer we een groot deel van het programma krijgen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Best grappig
Hopen op Lana del rey.
Zichzelf wijs maken dat ze er sws zal staan.
En dan boos zijn op Pukkelpop dat uw eigen onrealistische wensen niet zijn ingewilligd.
Ik vind dat Pukkelpop voor hun doen weer een logische reeks headliners heeft neergezet
Vind LDR niet onrealistisch. Ze staat in Parijs, logisch toch dat fans een Belgische shows verlangen.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Ze zouden beter wat gemeen zijn tegen Lana zelf. Het is zij die zo wispelturig en onberekenbaar is.
De liefhebbers van Lana Del Rey hadden de kans om een ticket voor haar in PARIJS in haar exclusief FRANS OPTREDEN rock am Seine te boeken. Onlangs het bericht gezien dat ze een nieuw album LASSO uitbrengt dat meer country klinkt. Met zo'n titel:)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Maar daar kun je Pukkelpop amper voor blamen.
Als je niet beter weet, dan kan ik me wel voorstellen dat je je teleurgesteld bent in de organisatie - net zoals we bij andere festivals ook teleurgesteld zijn als ze een act mislopen. Boos is wel nog iets anders natuurlijk..
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
De liefhebbers van Lana Del Rey hadden de kans om een ticket voor haar in PARIJS in haar exclusief FRANS OPTREDEN rock am Seine te boeken.
Wel, voor een korte periode dan toch. Want nu al lang en breed uitverkocht natuurlijk.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.379
wat is de reden van de negatieve reacties op The Offspring? Is het dat ze te veel in België staan of omdat ze niet goed zouden zijn live? want op graspop speelden ze zeer strak in 2022, klonk gewoon even goed als op album. Geen negatieve reactie gezien hier op die show.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
wat is de reden van de negatieve reacties op The Offspring? Is het dat ze te veel in België staan of omdat ze niet goed zouden zijn live? want op graspop speelden ze zeer strak in 2022, klonk gewoon even goed als op album. Geen negatieve reactie gezien hier op die show.
Omdat alles wat nostalgie is, verboden is om leuk te vinden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken