Pukkelpop 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Harde plastic bekers maken is in principe vervuilender dan softcups, maar zodra je ze vaker gaat gebruiken wordt het dus minder vervuilend. Dat beetje water, schoonmaakmiddel en hitte dat gebruikt wordt om die dingen schoon te maken is veel minder vervuilend dan nieuwe bekers produceren.
Reeds in voegen in voetbalstadions. Ondertussen halverwege het voetbalseizoen al een paar keer bekers met schimmel op weten passeren. Ik stel me er toch vragen bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Reeds in voegen in voetbalstadions. Ondertussen halverwege het voetbalseizoen al een paar keer bekers met schimmel op weten passeren. Ik stel me er toch vragen bij.
Ik werk al een paar jaar met hardcups, nooit schimmel in die krengen gehad. Denk dat ze bij dat stadion hun werkwijze even moeten nalopen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
313
262
Reeds in voegen in voetbalstadions. Ondertussen halverwege het voetbalseizoen al een paar keer bekers met schimmel op weten passeren. Ik stel me er toch vragen bij.
Zelfde gehad bij de club waar ik altijd naartoe ga, melding maken en dat is zo verholpen. proces foutje.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
477
257
Ik heb net gelezen dat ASAP Rocky binnenkort terechtstaat omdat hij zijn vriend zou hebben neergeschoten. Pukkelpop zal toch niet zo gek zijn om hem te boeken terwijl dat boven hem hangt?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Ik werk al een paar jaar met hardcups, nooit schimmel in die krengen gehad. Denk dat ze bij dat stadion hun werkwijze even moeten nalopen :)
Een foutje kan altijd natuurlijk, verder geen klagen over de werkwijze met die krengen ;)
 

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
39
30
Ik heb net gelezen dat ASAP Rocky binnenkort terechtstaat omdat hij zijn vriend zou hebben neergeschoten. Pukkelpop zal toch niet zo gek zijn om hem te boeken terwijl dat boven hem hangt?
Ik herinner me ook dat hij twee weken vast zat in een cel in Zweden tijdens het festivalseizoen van 2019, heeft toen Dour moeten cancellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
50
32
Beetje een zwaktebod toch...Nu goed, de Marquee, Club, Lift en hopelijk Backyard kunnen veel goedmaken natuurlijk.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Enkel Charlotte De Witte is nog iets voor mij, die twee andere namen niet.

Maar goed, die zondag lijkt wel goed te komen aan de bovenkant en dan nog de kleinere namen afwachten.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken