Pukkelpop 2024

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
589
371
Dus Reading komt morgen met nieuws, alsook Pukkelpop met hun volgende headliners en ook Rock En Seine teased dat er morgen "iets interessants" gaat gebeuren...

Toveren die met hun drieën nog een nieuwe naam uit de hoed die Lowlands misschien heeft misgelopen?
Voor mijn gevoel is Gerry Cinnamon ofzo geen headliner op Reading en Leeds…

Tyler, The Creator naar Sziget, Rock En Seine, Pukkelpop en Reading en leed…🤞🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
103
66
Is Oscar & The Wolf een optie? Is al een tijdje aan het teasen en zou morgen 'iets' bekendmaken? Stond wel al op PKP22 en RW23...
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
589
371
Morgen bijna gegarandeerd een “nieuwe” grote naam… Pukkelpop (headliner zaterdag), Cabaret Vert (headliner vrijdag) en Mad Cool (3 headliners?!?) komen om 11:00! (ik gok A$AP Rocky)

Ook Rock En Seine en Reading en Leeds komen dan! (Waarvan reading en leeds om 19:00)
 
  • Leuk
Waarderingen: Knightofmuser

Kilero

Campingartiest
21 jul 2022
53
64
Ik weet niet meer welke artiest deelde de Cabaret Vert-poster met Asap Rocky als headliner voor vrijdag 16/08.
Aangezien ze morgen om 11.00 uur aankondigen, net als andere grote festivals, ik gok op A$AP.

IMG_20231214_204953.jpg
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Morgen bijna gegarandeerd een “nieuwe” grote naam… Pukkelpop (headliner zaterdag), Cabaret Vert (headliner vrijdag) en Mad Cool (3 headliners?!?) komen om 11:00! (ik gok A$AP Rocky)

Ook Rock En Seine en Reading en Leeds komen dan! (Waarvan reading en leeds om 19:00)
Niks "nieuws" hoor voor Pukkelpop :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Stoogie en emilejol

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Stel je voor dat Lokese zowel Pulp, LCD als Massive Attack strikt.
Dan heb je daar na Blur vorig jaar stilaan wel alle gedateerde-minder-mainstream-bands-die-denken-dat-ze-absolute-headliner zijn wel gehad zeker?
Zou wel sterk geboekt zijn.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Ik lees net op de site dat er dit jaar geen wegwerp bekers meer gaan zijn enkel herbruikbare bekers.
https://www.pukkelpop.be/nl/info/herbruikbare-bekers
Perfecte regeling.

-je krijgt twee coins, dus je kan eens een bekertje gratis verliezen.

-EN vooral, je kan ze precies overal inruilen! Zeer grote plus. Leer daar maar van Werchter. (Op de dagfestivals moest je eerst bekers wisselen aan een punt, zodat ze dan geld op uw bandje konden zetten)
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken