Pukkelpop 2024

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
Dus Reading komt morgen met nieuws, alsook Pukkelpop met hun volgende headliners en ook Rock En Seine teased dat er morgen "iets interessants" gaat gebeuren...

Toveren die met hun drieën nog een nieuwe naam uit de hoed die Lowlands misschien heeft misgelopen?
misschien lana del rey? het zou wel een stunt zijn
 

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
Mij lijkt het ook wel humor als Pukkelpop Goldband strikt en dan niet als headliner. gewoon om lowlands te sarren:ROFLMAO:
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
103
66
Gokjes voor vandaag en morgen?
Vandaag dan A$AP Rocky en Sam Smith/Goldband?
Morgen dan QOTSA en CDW?
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Het meest debiele en onhygiënische systeem ooit uitgevonden, wat is er mis met recyclage?
Het is vrij onhandig wanneer je met een grote groep bent en een rondje wil halen.

Alleen dat onhygiënische snap ik niet? Alle gebruikte hard cups gaan trailers in waar ze gespoeld gestoomd en gedroogd worden. Ze worden niet achter de bar 1a2 keer over een glasborstel gehaald en weer volgetapt.
Althans, bovenstaande is in NL het geval.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Stond al op de gelekte poster van Cabaret Vert die @Kilero gisteren ook al deelde. Cabaret Vert maakt om 11 uur hun laatste headliner bekend. 1+1 is 2?
Maar Cabaret Vert deelt normaal geen grote namen met Rock En Seine (want beide Frans). Dus de theorie dat alle aankondigingen straks gelinkt zijn wordt dan kleiner.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
103
66
Maar Cabaret Vert deelt normaal geen grote namen met Rock En Seine (want beide Frans). Dus de theorie dat alle aankondigingen straks gelinkt zijn wordt dan kleiner.
Rock en Seine heeft al zijn headliners al, Cabaret Vert mist er nog eentje op hun rap/hiphop dag
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Het is vrij onhandig wanneer je met een grote groep bent en een rondje wil halen.

Alleen dat onhygiënische snap ik niet? Alle gebruikte hard cups gaan trailers in waar ze gespoeld gestoomd en gedroogd worden. Ze worden niet achter de bar 1a2 keer over een glasborstel gehaald en weer volgetapt.
Althans, bovenstaande is in NL het geval.
Die gaan in trailers waarna, wanneer vol, de trailer ettelijke kilometers verder wordt getransporteerd om bij de firma gereinigd te worden en dan terug gebracht. Zo omslachtig allemaal.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Die gaan in trailers waarna, wanneer vol, de trailer ettelijke kilometers verder wordt getransporteerd om bij de firma gereinigd te worden en dan terug gebracht. Zo omslachtig allemaal.
Zeker, ik ben wel eens benieuwd hoe onder aan de streep dat "groener" zou zijn..
Het festival luistert netjes naar de regering, de regering luister netjes naar EU. en zo is iedereen happy ;)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.873
1.814
Zeker, ik ben wel eens benieuwd hoe onder aan de streep dat "groener" zou zijn..
Het festival luistert netjes naar de regering, de regering luister netjes naar EU. en zo is iedereen happy ;)
Harde plastic bekers maken is in principe vervuilender dan softcups, maar zodra je ze vaker gaat gebruiken wordt het dus minder vervuilend. Dat beetje water, schoonmaakmiddel en hitte dat gebruikt wordt om die dingen schoon te maken is veel minder vervuilend dan nieuwe bekers produceren.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.873
1.814
Het meest debiele en onhygiënische systeem ooit uitgevonden, wat is er mis met recyclage?
Kost meer resources / energie. Overigens is het niet onhygienisch. Zijn gewoon prima voorwaarden om die dingen hygiënisch te houden (lees: glazenspoelmiddel en vers water + goeie machine)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken