Pukkelpop 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Herhaling? Dit zijn toch 2 verschillende festivals?
Het gebeurde in het verleden wel vaker dat er naam opdook op pkp die een jaar later op RW stond of omgekeerd. Maar alle 3 zou wel to much zijn vind ik. Dan geeft de headliner op zich me al geen reden om af te zakken naar Kiewit bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Het gebeurde in het verleden wel vaker dat er naam opdook op pkp die een jaar later op RW stond of omgekeerd. Maar alle 3 zou wel to much zijn vind ik. Dan geeft de headliner op zich me al geen reden om af te zakken naar Kiewit bijvoorbeeld.
Op zicht wel fair enough. Al ben ik wel blij dat ze een QOTSA niet op herhaling neerzetten op RW, maar ter variatie op PkP neerzetten. Met QOTSA en Stormzy ook meteen mijn 2 favoriete RW headliners van vorig jaar eruit gefilterd, mochten die er staan. Maar we zien wel wat er gebeurd.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Daar gaat het mij niet om, maar oprechte vraag of er vaker 3 'headliners' het ene jaar op RW en jaar later op PkP staan
Ik denk zoals @jefferke zegt dat het wel vaker gebeurd dat er overlap is, maar dat er drie headliners het jaar ervoor of nadien op het andere festival staan is vrij uniek. Nu, ja. Valt af te wachten welke die derde headliner is. Gevoelsmatig is Stormzy ook op Pukkelpop gewoon een sub.

Als het waar is wat er op efestivals wordt gezegd, dan is Post Malone de derde headliner naast Fred Again en QOTSA. Grappig wel dat dan plots van de female force van 2023 totaal geen sprake meer zal zijn in 2024.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Op zich gaat het bij mij over het feit dat er bepaalde grote acts teveel hier spelen. Op dat vlak tikt Fred Again dat vakje wel aan. Ook Qotsa zit dan aan 3x.
Prima acts, daar niet van. Maar al je gaat spreken over herhaling moet dit wel mee in de conversatie genomen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave en theblackmadness

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Toch benieuwd wanneer Lana in ons land nog eens een podium aandoet. En vooral welk dat dat dan zal zijn.
Ik heb er geen idee van van wat de organisatoren van haar zouden verwachten.
Een Sportpaleis, een RW, een Boutique, een KBS,...
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.522
1.987
Ik denk zoals @jefferke zegt dat het wel vaker gebeurd dat er overlap is, maar dat er drie headliners het jaar ervoor of nadien op het andere festival staan is vrij uniek. Nu, ja. Valt af te wachten welke die derde headliner is. Gevoelsmatig is Stormzy ook op Pukkelpop gewoon een sub.

Als het waar is wat er op efestivals wordt gezegd, dan is Post Malone de derde headliner naast Fred Again en QOTSA. Grappig wel dat dan plots van de female force van 2023 totaal geen sprake meer zal zijn in 2024.
Maar dit is natuurlijk ook niet elk jaar te realiseren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken