Pukkelpop 2024

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
79
48
Gaat natuurlijk nooit op 14 augustus in de States zijn en dan de dag nadien of 2 dagen later in Hasselt.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Wat vinden jullie van the xx op Pukkelpop volgend jaar?, hoop dat ze terug komen is al van 2017 geleden dat ze er nog stonden. Ik vrees er wel voor want je hoort nies meer van tour datums the xx.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
313
243
Wat vinden jullie van the xx op Pukkelpop volgend jaar?, hoop dat ze terug komen is al van 2017 geleden dat ze er nog stonden. Ik vrees er wel voor want je hoort nies meer van tour datums the xx.
The xx muziek/tour zal toch eerder voor 2025/2026 zijn.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
366
296
Wat vinden jullie van the xx op Pukkelpop volgend jaar?, hoop dat ze terug komen is al van 2017 geleden dat ze er nog stonden. Ik vrees er wel voor want je hoort nies meer van tour datums the xx.
Ze zijn vooral bezig geweest met soloprojecten. Oliver Sims album was niet echt een succes en hij had zijn albumtour zelfs gecanceled/uitgesteld, Romy's album is net uit dus die zal daar waarschijnlijk een jaartje mee gaan touren. Jamie xx heeft al diverse festivaltours solo gedaan afgelopen jaren.

Ik blijf hopen op nieuw the xx album eind 2024 en tour in de lente van 2025 :)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ze zijn vooral bezig geweest met soloprojecten. Oliver Sims album was niet echt een succes en hij had zijn albumtour zelfs gecanceled/uitgesteld, Romy's album is net uit dus die zal daar waarschijnlijk een jaartje mee gaan touren. Jamie xx heeft al diverse festivaltours solo gedaan afgelopen jaren.

Ik blijf hopen op nieuw the xx album eind 2024 en tour in de lente van 2025 :)
Of misschien loopt het wel helemaal anders. Time will tell.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ik vraag mij af wat jullie denken van een naam zoals The Prodigy? Hier in België lijkt de populariteit in dalende lijn te gaan terwijl ze voor mij nog steeds een leuke festivalact blijven. Misschien toch nog een kans op pukkelpop?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik vraag mij af wat jullie denken van een naam zoals The Prodigy? Hier in België lijkt de populariteit in dalende lijn te gaan terwijl ze voor mij nog steeds een leuke festivalact blijven. Misschien toch nog een kans op pukkelpop?
Mooie naam maar niet als headliner. Een spot als afsluiter van de Marquee/Dance Hall zou ik zeer mooi vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en davadude

jarne

Support act
14 feb 2013
966
290
Rise against op highfield, mag van mij zeker doorkomen!
Verder weinig daar dat op pkp past, the kooks rond 4 uur op de main
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Ed Sheeran uitgesloten. Festival exclusief voor Hurricane/Southside festival

🎉🎉🎉🎉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken