Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb ergens gehoord/ opgevangen (vraag me niet waar) dat Nick Cave volgend jaar een wereld tour gaat maken. Oh wat droom ik er van hem ooit op Pukkelpop te zien maar denk dat hij ondertussen te groot en te duur is voor Pukkelpop.
Heb ergens gehoord/ opgevangen (vraag me niet waar) dat Nick Cave volgend jaar een wereld tour gaat maken. Oh wat droom ik er van hem ooit op Pukkelpop te zien maar denk dat hij ondertussen te groot en te duur is voor Pukkelpop.
Vrees er voor Laatste keer was 2005, als ze hem wilde boeken hadden ze dat al lang gedaan, misschien hebben ze het wel geprobeerd maar dat het niet zo makkelijk is om hem vast te krijgen.
- 1986 en 1987 werden ook gehouden op 21 juli wegens Nationale Feestdag Belgie.
- 2009/2010 : Het was 2010 dat editie #25 was en als eerste uitverkocht. + Michael Been was toen geluidstechnicus van Black Rebel Motorcycle Club.
- De Preparty (nu op donderdag) bestond al op woensdagavond sinds 2010 (of zelfs ervoor?)
Wel leuk om al die affiches terug te zien, maar 2004 mag toch wel in goud ingekaderd worden.
Eerste grote festival, The Offspring op hun hoogtepunt, The Killers die een nieuwe tent mochten openen op de middag, een Kings of Leon die toen nog enthousiaste muzikanten waren, Dillinger Escape Plan tijdens Deus leren kennen, Een nog vrij onbekende Bloc Party, The Bronx die met Heart Attack American iets in mij wakker schreeuwden en A Brand.
En natuurlijk amper 100 euro ofzo inclusief camping, trein en bus. Dacht ook dat men moeder nog moest bellen naar een telefoonnummer voor kaarten.
Zouden we Django Django deze zomer nog eens te zien krijgen? Ik vind hun nieuwe plaat echt goed, maar ga volgende week vrees ik niet in Paradiso geraken.
Zouden we Django Django deze zomer nog eens te zien krijgen? Ik vind hun nieuwe plaat echt goed, maar ga volgende week vrees ik niet in Paradiso geraken.