Pukkelpop 2023

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Als er geen Backyard zou zijn, waar zet je dan Stick to your guns, Amyl and the Sniffers en consoorten?
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.582
4.523
Club, Lift, Marquee zelfs Castello
Tenten genoeg en Amyl & The Sniffers zou zelfs op een vroeg uur op de main kunnen staan
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.031
3.708
gezien de geringe afstand rijden we denk ik dit jaar 3x op en neer. Neem aan dat we dan kunnen parkeren op parkeerplaats voor campinggasten?
 

Tosti-ijzer

Playlistbediener
13 mrt 2014
8
8
Wat is jullie ervaring/verwachting met betrekking tot dagtickets voor de zaterdag/zondag; zijn deze doorgaans gemakkelijk voor enkele tientjes minder via ticketswap beschikbaar?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.048
2.685
Wat is jullie ervaring/verwachting met betrekking tot dagtickets voor de zaterdag/zondag; zijn deze doorgaans gemakkelijk voor enkele tientjes minder via ticketswap beschikbaar?
Pukkelpop werkt niet via Ticketswap, die hebben een eigen doorverkoopkanaal, en daar kan je geen mooie deals scoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tosti-ijzer

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.702
2.364
Wat is jullie ervaring/verwachting met betrekking tot dagtickets voor de zaterdag/zondag; zijn deze doorgaans gemakkelijk voor enkele tientjes minder via ticketswap beschikbaar?
Pukkelpop werkt niet via Ticketswap, enkel via een eigen doorverkooppunt (met meerkost). Je moet dus niet wachten op goedkopere tickets.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tosti-ijzer

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Reinier Zonneveld aan het beluisteren, kende ik voordien nog niet.

Knalt er wel lekker door! Hopelijk gaat deze niet in de Boiler staan.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Waarom wil je die niet in de Boiler?
Ben eerder fan van iets gebaldere “live” sets. In de Boiler staan die mannen 2 uur aan een stuk, en dat is voor mij wat lang. Ik merk dat ik grote namen ook sneller skip als ze in de Boiler staan.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.289
3.874
Ben eerder fan van iets gebaldere “live” sets. In de Boiler staan die mannen 2 uur aan een stuk, en dat is voor mij wat lang. Ik merk dat ik grote namen ook sneller skip als ze in de Boiler staan.
Ik vind de Boiler een stuk beter dan. Vooral vanwege de fantastische lichtshows. Alleen jammer van alle doorgesnoven typetjes.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
590
374
7B87D4EA-AE19-416B-AC84-F246CD0387F0.jpeg
The Prodigy is in de buurt…

Ook amelie lens en reinier zonneveld hiero

Carl Cox, Fisher, I HATE MODELS en purple disco machine mogen doorkomen
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
430
289
Vond de halfopen opbouw nogal klungelig soms. Doe die tent volledig dicht gewoon. Jazz, rap, elektronica.. Sommige dingen horen gewoon in dat kleine donkere tentje..
Mee eens zo hoort de castello te zijn, hoop ook dat ze de stages eens op een nieuwe plek zetten bijvoorbeeld de club en castello van plek wisselen of de castello wisselen met de lift van plek dat is wat ik hoop. we zullen zien 👀
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken