Pukkelpop 2023

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Cringy nieuws tekst, maar die eindigt met volgende zin:

'Onder andere de startdatum van de ticketverkoop wordt volgende week onthuld. Tot woensdag!'
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Ik begrijp je verbazing dat ik het niet wist. Maar zoals ik zei ik maak er geen probleem meer van. Er zijn wel acts als qotsa, oatw of nu cdw, yyy. Wrm doen we er niet een f+tm, a7x of soad aan vast en we hebben een hele line up.
Ok bij deze ben ik er maar mee aan het lachen. Typ wat je niet laten kunt. Maar er is dan een kleine kans dat ik eens moet vragen wie je bedoelt met die afkorting. En dat is voor niemand een ramp hé.
Wat is a7x?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
zwak voor mezelf (al had Billie wel op werchter mogen staan)

dan is werchter meer mijn ding
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Even de undercard afwachten, die krijgen we... binnenkort?
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
The Killers en F+TM: goede combo!

Mocht Anne-Marie vervangen worden door een band/artiest van een ander genre, was ik helemaal tevreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Knap geboekt van PKP. Toch wel 3/5 headliners die mij aanspreken, gebeurde de laatste jaren niet altijd. Ook hier erg benieuwd naar de undercard, die gaat zoals steeds de doorslag geven.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Woensdag zeker?
Dit staat op de site:

In samenwerking met stad Hasselt en het Limburgs kunstenaarsduo Superview tv werden afgelopen week de eerste grote namen voor Pukkelpop bekendgemaakt: Billie Eilish, Angèle, Anne-Marie, The Killers en Florence + The Machine. Deze artiesten krijgen in de loop van de komende weken en maanden het gezelschap van een kleine tweehonderd andere acts. Onder andere de startdatum van de ticketverkoop wordt volgende week onthuld. Tot woensdag!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Dit staat op de site:

In samenwerking met stad Hasselt en het Limburgs kunstenaarsduo Superview tv werden afgelopen week de eerste grote namen voor Pukkelpop bekendgemaakt: Billie Eilish, Angèle, Anne-Marie, The Killers en Florence + The Machine. Deze artiesten krijgen in de loop van de komende weken en maanden het gezelschap van een kleine tweehonderd andere acts. Onder andere de startdatum van de ticketverkoop wordt volgende week onthuld. Tot woensdag!
Ik vermoed woensdag nog namen dus en dan melding dat verkoopt zaterdag erop start. Zoiets?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Just kidding: waar blijven de mannen op de affiche van Pukkelpop? Met alleen The Killers op vijf namen worden de mannen wel behoorlijk achtergesteld. Zou eens moeten veranderen !!1!1!!
 
  • Haha
Waarderingen: Nelios

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Ik vermoed woensdag nog namen dus en dan melding dat verkoopt zaterdag erop start. Zoiets?
Daar hoop ik inderdaad op, mag voor mij direct een stevig pakket zijn.
Het Lowlandspakket van woensdag was vrij klein naar Lowlandstermen, niet?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Goede aankondiging van Rock Werchter Pukkelpop.

Nee, heb hier niet veel mee, maar gaat wel goed werken op PKP denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Niet gedacht dat ze the Killers en Florence op 1 dag zouden kunnen zetten.
Hoewel het natuurlijk planmatig niet zomaar kan, had ik de zondag en zaterdag wel willen mixen:
Angele/Florence en Annemarie/Killers of Angele/Killers en Annemarie/Florence is toch wat meer in evenwicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
461
250
Blij met de aankondigingen van vandaag. Zou zondag een behoorlijk gestapelde run kunnen hebben tussen de Marquee en Main

Bombay Bicycle Club - Florence - Foals - Killers - M83
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: VDB en Nelios

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Spannend is het allemaal niet.

Maar op zich is Billie Eilish-Angele-FTM+The Killers wel uitstekend geboekt voor Pukkelpop.

Mits een mooie undercard kunnen ze misschien dit jaar opnieuw uitverkopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken