Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vorige keer was ik ook aan het lopen om op tijd voor de heideroosjes te zijn die headlinedden in de dance hall. Nu staan ze weer als headliner vreemd genoeg niet in de club. De rockers moeten zich nogal haasten van de sore losers naar de heideroosjes. Vreemd dat de heideroosjes en chibi ichigo ofzo niet van plaats zijn gewisseld. Misschien willen de heideroosjes enkel een grotere tent ofzo. Laat maar weten hoeveel volk er vlak aan het begin staat tegenover 5 minuten later.
Omdat Chibi niet zo'n giga tent als Dance Hall vol trekt?
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
Kijk echt uit naar Goose deze avond maar eerst s10, selah sue & dadi freyr nog. voor de rest is het luisteren op de verschillende stages en hopen op iets goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Arme Fleddy, ontiegelijk vroeg op die main voor 200 man staan te spelen.
Ben geen grote fan van de groep maar dat ziet er maar ridicuul uit zo.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Arme Fleddy, ontiegelijk vroeg op die main voor 200 man staan te spelen.
Ben geen grote fan van de groep maar dat ziet er maar ridicuul uit zo.
ik denk dat er gewoon doorheen heel de dag weinig volk zal zijn, denk dat vrijdag veruit de minste dag was qua kaartverkoop, de minste dag qua namen en de vrijdag is dan ook nog eens gewoon een veel moeilijkere dag om te verkopen in vergelijking met zaterdag en zondag ongeacht welke bands er komen.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Arme Fleddy, ontiegelijk vroeg op die main voor 200 man staan te spelen.
Ben geen grote fan van de groep maar dat ziet er maar ridicuul uit zo.
Het is trouwens ook een absurd tijdstip voor een festivaldag. Vooral op dag 1 waar veel mensen hun tentje moeten opzetten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Arme Fleddy, ontiegelijk vroeg op die main voor 200 man staan te spelen.
Ben geen grote fan van de groep maar dat ziet er maar ridicuul uit zo.
Oef, dat ziet er wel heel triest uit.
Benieuwd trouwens of Nothing But Thieves dit jaar meer man trekt dan die 10 man en een paardenkop van de vorige keer.

Schermafbeelding 2022-08-19 om 12.22.38.jpg
 
  • Wow
Waarderingen: nikita en wenteldave

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Het is trouwens ook een absurd tijdstip voor een festivaldag. Vooral op dag 1 waar veel mensen hun tentje moeten opzetten.
vind het vreemd dat dit laat is in festivalnormen, alcatraz begon 10:45 en dat viel me eigenlijk goed mee. Veel liever dat een dag wat vroeger begint dan dat de laatste band om 2u ofzo begint
 
  • Leuk
Waarderingen: bartv en Joslittel

Dexterio

Playlistbediener
1 aug 2022
22
12
Enkele verschuivingen op zaterdag op de main:
George Ezra om 17:10
The Opposites nu om 19:00
Sean Paul nu om 20:50
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Oef, dat ziet er wel heel triest uit.
Benieuwd trouwens of Nothing But Thieves dit jaar meer man trekt dan die 10 man en een paardenkop van de vorige keer.

Bekijk bijlage 2297
Dit is echt ontiegelijk sneu. Een van de leukste Belgische livebands en dan dit. Na al die leuke Fleddy shows ben ik eerlijk gezegd blij dat ik daar niet tussensta.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Dit is echt ontiegelijk sneu. Een van de leukste Belgische livebands en dan dit. Na al die leuke Fleddy shows ben ik eerlijk gezegd blij dat ik daar niet tussensta.
Was toch redelijk wat volk, en de rechtse kant deed goed mee. Was een strakke set!
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Dit was in 2018 en 2019 bij veel bands sochtends het geval op Pukkelpop. Zeer spijtig voor die bands, maar een groot deel van het publiek op Pukkelpop blijft liever wat langer op de camping
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Arme Fleddy, ontiegelijk vroeg op die main voor 200 man staan te spelen.
Ben geen grote fan van de groep maar dat ziet er maar ridicuul uit zo.
Is dat niet vrij normaal als je om 12 uur speelt op een festival?
90% van de mensen zijn dan nog niet aanwezig.
Geen idee hoe dit normaal is bij Pukkelpop of andere festivals maar op Graspop als een band begon om 12 uur zag het er altijd zo uit als bovenstaande foto. Als ik 11:55 aan kwam kon ik nog tegen het hek aan gaan staan meestal. Maakt niet uit welke band het is.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Is dat niet vrij normaal als je om 12 uur speelt op een festival?
90% van de mensen zijn dan nog niet aanwezig.
Geen idee hoe dit normaal is bij Pukkelpop of andere festivals maar op Graspop als een band begon om 12 uur zag het er altijd zo uit als bovenstaande foto. Als ik 11:55 aan kwam kon ik nog tegen het hek aan gaan staan meestal. Maakt niet uit welke band het is.
Een keer Gloryhammer meegemaakt om 12h op Graspop, gigantisch veel volk toen vond ik voor 12h te zijn. Nu ik spreek in men post toch ook over het ontiegelijke uur.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Een keer Gloryhammer meegemaakt om 12h op Graspop, gigantisch veel volk toen vond ik voor 12h te zijn. Nu ik spreek in men post toch ook over het ontiegelijke uur.
graspop 2014 alestorm als mainstage opener, voor de juiste band komt er heel veel volk al vroeg op de weide
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken