Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Dexterio

Playlistbediener
1 aug 2022
22
12
Kan iemand bevestigen of er op camping Chill doorspoelwc's zijn? Ik zit namelijk nog te twijfelen om een upgrade te doen omdat ik liever gewoon niet naar een dixie wil gaan als ik het echt niet meer kan inhouden 😅
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Weet iemand waar die speciaalbier tent is ?
Nog niet open vandaag normaal, maar nog niet verder dan de Club geraakt.

Is normaal aan het nieuwe PKP terras tussen de Dance Hall en de Food Wood
 

Bärenbeuk

Playlistbediener
9 aug 2022
10
20
I agree with Rikkie. Zeer leuke set, het publiek deed fantastisch mee en het was een geweldig inkomer voor het gehele festival


Coely had ik nog nooit van gehoord maar wow, wat een stem en wat een show! Erg mooi in elkaar gezet!

Voor de rest hebben ik en mijn compagnon er een vroeg einde aan gemaakt, lekker krachten sparen voor de mooiere trio aan dagen die eraan komen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Als oude zak nu afwachten op de Heideroosjes. Tent leeggelopen na Stikstof, benieuwd hoeveel volk ze nog trekken.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Vorige keer was ik ook aan het lopen om op tijd voor de heideroosjes te zijn die headlinedden in de dance hall. Nu staan ze weer als headliner vreemd genoeg niet in de club. De rockers moeten zich nogal haasten van de sore losers naar de heideroosjes. Vreemd dat de heideroosjes en chibi ichigo ofzo niet van plaats zijn gewisseld. Misschien willen de heideroosjes enkel een grotere tent ofzo. Laat maar weten hoeveel volk er vlak aan het begin staat tegenover 5 minuten later.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
1,5 maand later. Nog altijd thuis van de gebroken enkel. Had normaal gezien op pukkelpop moeten zijn.
stake
slipknot
clawfinger
pendulum
eurosong disco ding
sean paul
clutch
underworld
elke tent
behalve de biertent
Wat een line up dit jaar.
Misschien de beste in jaren.
 

prrrrt

Playlistbediener
2 aug 2022
10
4
I agree with Rikkie. Zeer leuke set, het publiek deed fantastisch mee en het was een geweldig inkomer voor het gehele festival


Coely had ik nog nooit van gehoord maar wow, wat een stem en wat een show! Erg mooi in elkaar gezet!

Voor de rest hebben ik en mijn compagnon er een vroeg einde aan gemaakt, lekker krachten sparen voor de mooiere trio aan dagen die eraan komen!
Hier ook! Net wakker, Wel vroeg, maar alleszins goed geslapen. Vond gisteren een heerlijke binnenkomer, nog per ongeluk bij kwijt trek system en kate ryan terecht gekomen!

Dankzij de regen van woensdag was het terrein goed te doen zonder stof! Was het zand voor plassen denk ik? Zin in vandaaaaggggg!
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Bluai op 18:50 op Pukkelpop downtown, iemand nog namen op socials zien passeren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken