Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als iemand voor zondag nog tips heeft, welkom. Ik ga in ieder geval ook naar NewDad, klinkt erg fijn. Slow Crush ook. Tom Misch kan ook zomaar eens prima worden in het zonnetje. Maargoed, ik zoek nog wat verdere vulling.
Als iemand voor zondag nog tips heeft, welkom. Ik ga in ieder geval ook naar NewDad, klinkt erg fijn. Slow Crush ook. Tom Misch kan ook zomaar eens prima worden in het zonnetje. Maargoed, ik zoek nog wat verdere vulling.
@eloelo ik ga rennen van Nova Twins, naar Fred Again, naar BMTH, door naar Glass Animals, Boys Noize en AM. Of ik dat schema aan kan houden betwijfel ik, maar wellicht heb je wat aan inspiratie.
Wij vertrekken helaas best laat ivm werk, maar playlist straks aan en gaan!!