Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.622
Als iemand voor zondag nog tips heeft, welkom. Ik ga in ieder geval ook naar NewDad, klinkt erg fijn. Slow Crush ook. Tom Misch kan ook zomaar eens prima worden in het zonnetje. Maargoed, ik zoek nog wat verdere vulling.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Heisa om 12u in de lift! Waren zeer goed op Lokerse Feesten. Lalma, HO99O9 (!), Nova Twins, DIIV vind ik de mooiste namen op zondag
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Het is vreemd dat Pukkelpop nog steeds niet bij Ticketmaster of Paylogic zit.

Deden ze dat vroeger ook zelf? Kan me nog herinneren dat ik in de FNAC hardcopy tickets ging halen, maar geen idee waar die online waren.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Als iemand voor zondag nog tips heeft, welkom. Ik ga in ieder geval ook naar NewDad, klinkt erg fijn. Slow Crush ook. Tom Misch kan ook zomaar eens prima worden in het zonnetje. Maargoed, ik zoek nog wat verdere vulling.
Gus Dapperton, NewDad, The Lathums, Sons Of Kemet en (natuurlijk) Sigrid zijn mijn musts die dag
 

Nilleke123

Nieuw lid
18 aug 2022
1
1
Als iemand nog een goedkoper ticket verkoopt voor vrijdag of combi (via de officiële weg), hoor ik het graag, thx in advance! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

prrrrt

Playlistbediener
2 aug 2022
10
4
@eloelo ik ga rennen van Nova Twins, naar Fred Again, naar BMTH, door naar Glass Animals, Boys Noize en AM. Of ik dat schema aan kan houden betwijfel ik, maar wellicht heb je wat aan inspiratie.

Wij vertrekken helaas best laat ivm werk, maar playlist straks aan en gaan!!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Als iemand voor zondag nog tips heeft, welkom. Ik ga in ieder geval ook naar NewDad, klinkt erg fijn. Slow Crush ook. Tom Misch kan ook zomaar eens prima worden in het zonnetje. Maargoed, ik zoek nog wat verdere vulling.
Ik heb DIIV op primavera gezien en die zijn zeker de moeite waard.
 

Dansplaat

Playlistbediener
21 nov 2019
13
24
Grof geteld staan er 600 combi tickets op de omruilservice. Iemand die een ticket wil, kan beter een van die mensen aanschrijven om een goedkopere deal te krijgen.

Drankbonnen helaas niet via TicketSwap te krijgen. Anders had ik daar al zitten plunderen.

It’s a business decision. Zoals je zegt, zij hebben het geld al, en elke persoon die niet via TicketSwap er eentje koopt is money in the bank voor hen.
Ik heb mijn combi's verkocht. Via forum hier. Dan moet je alleen de naam wijzigen. Ging prima!

Ik heb nog drankbonnen. 190€ ipv 240. Stuur me een DM als je interesse hebt
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Grappig. Hoe lang is het geleden dat een topic als Pukkelpop nog eens over de 100 pagina's ging hier.

Edit: Blijkbaar nog nooit gebeurd, straf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en davadude

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Over anderhalf uur van huis weg.
Toch wel een luxe om op camping Comfy (brrr, wat een naam eigenlijk) te kunnen staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt

Gebruikers die dit onderwerp bekijken