Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik vind 't niet meteen terug, maar iemand een idee van hoe vroeg pendelbussen al vertrekken richting terrein en hoelaat het terrein telkens open gaat 's morgens?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Grof geteld staan er 600 combi tickets op de omruilservice. Iemand die een ticket wil, kan beter een van die mensen aanschrijven om een goedkopere deal te krijgen.

Drankbonnen helaas niet via TicketSwap te krijgen. Anders had ik daar al zitten plunderen.

It’s a business decision. Zoals je zegt, zij hebben het geld al, en elke persoon die niet via TicketSwap er eentje koopt is money in the bank voor hen.
Dat van die drankbonnen is inderdaad erg klote.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Ik vind 't niet meteen terug, maar iemand een idee van hoe vroeg pendelbussen al vertrekken richting terrein en hoelaat het terrein telkens open gaat 's morgens?
Dacht 11u terrein open dus de bussen ook wel effe daarvoor.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Money in the pocket voor PKP (zonder product te moeten verkopen) en diegene die effectief gaan kopen dan nog eens bonnen bij PKP ipv over te kopen.

Dat omruilsysteem ook totaal niet (ver)koopvriendelijk. Je moet verkopers persoonlijk contacteren zonder een idee te hebben ebben van de vraagprijs. Ook voor verkopers lastiger want geen richtprijs.
 
Laatst bewerkt:

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Money in the pocket voor PKP (zonder product te moeten verkopen) en diegene die effectief gaan kopen dan nog eens bonnen bij PKP ipv over te kopen.

Dat omruilsysteem ook totaal niet (ver)koopvriendelijk. Je moet verkopers persoonlijk contacteren zonder een idee te hebben ebben van de vraagprijs. Ook voor verkopers lastiger want geen richtprijs.
Dat is echt zo'n gek systeem. Ik wou nog wel eens zien of ik een cheap vrijdagticketje in de wacht kon slepen, enkel en alleen voor Slipknot eigenlijk, maar ik ga echt niet elke verkoper zitten aanschrijven om te weten wat ze er nog voor vragen / willen. Wat een klucht!
 

omarara

Playlistbediener
5 aug 2022
6
2
Hello everyone sorry for the question but it is the first time for me at Pukkelpop this year.

Will there be a shop for camping items inside the comfy camping?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Iemand een idee wat Ilse Liebens draait van muziek?
Ik ga met de trein komen en heb pas een terug om 06.30uur dus zoek nog iets te doen na Clawfinger.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Hello everyone sorry for the question but it is the first time for me at Pukkelpop this year.

Will there be a shop for camping items inside the comfy camping?
No, the answer from Timothy's Monster isn't right.
The two big campsites Chill and Relax do have a shop.
Camping comfy doesn't.

A little distance from camping comfy there is a shop called 'seizoenswinkel' that sells gear for the camping.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
No, the answer from Timothy's Monster isn't right.
The two big campsites Chill and Relax do have a shop.
Camping comfy doesn't.

A little distance from camping comfy there is a shop called 'seizoenswinkel' that sells gear for the camping.
You're right. I've misread the question and assumed omarara was mentioning camping chill.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.150
3.670
Mocht iemand voor een lager bedrag 2 vrijdag tickets willen verkopen, houd ik me graag aanbevolen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
0C67FAF8-AFA9-436A-9CA0-248145EB18DA.jpeg
Dit ziet er toch wel erg bruut uit hoor, die stage van de Monkeys. Neem aan dat ze die gewoon meebrengen ookal spelen ze maar die schamele 70 minuten.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar en prrrrt

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Iemand een idee wat Ilse Liebens draait van muziek?
Ik ga met de trein komen en heb pas een terug om 06.30uur dus zoek nog iets te doen na Clawfinger.
Echt vanalles, draait vaak in een café in Hasselt voor wat ouder volk. Beershack heeft normaal een Rock dj tot 4u.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken