Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Weet iemand of parkeren nabij camping Relax mogelijk is? Of kan ik beter de auto bij Bokrijk neerzetten?
De website van PKP geeft wel aan borden richting Relax te volgen, maar er staat verder niks over parkeren op die locatie.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Vanochtend toch een kaartje voor de zaterdag gekocht. Eerste keer alleen naar een festival 😄, vrij spannend maar hoop wat mensen aan te kunnen spreken!
Het gaat je zeker bevallen. Ik heb gemerkt dat ik op de festivals, waarbij ik solo ging, juist meer aanspraak had. Komt zeker goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Bizkit Park niet een tentje laten afsluiten is toch een kleine gemiste kans. Moeten misschien nog elders zijn?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Weet iemand of parkeren nabij camping Relax mogelijk is? Of kan ik beter de auto bij Bokrijk neerzetten?
De website van PKP geeft wel aan borden richting Relax te volgen, maar er staat verder niks over parkeren op die locatie.
Ja, dat is mogelijk. Als ik met niet vergis moet je afslag 30 nemen en vanuit daar staat parking camping relax vrij goed aangegeven. Ik gok dat je dan 5 minuten aan het lopen bent (afhankelijk van de hoeveelheid bagage).

Edit: pukkelpop.be - info - how to get there - by car. Gelukkig laat mijn geheugen me nog niet in de steek.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
één van de beste lading namen tot nu toe. clawfinger, bizkit park, ho99à9, Daði Freyr, zuid-afrikaans, nog andere gitaren,...
Ben nog altijd herstellende van mijn gebroken enkel op werchter. Veel plezier iedereen. Ik zal er niet bij zijn dit jaar.
Wat vrijdag eerst de meest bizarre dag leek met enkel slipknot, is nu toch wel één van de betere dagen met toch wel wat leuke dingen + leuke dingen ontdekt. Voorpret is niet de volledige pret gemist.
 
  • Leuk
Waarderingen: prrrrt

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Eerste weerberichten eens bekeken. De temperaturen rond de 24 graden overdag en 16 graden in de nacht. Wel waarschijnlijk elke dag regen.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
één van de beste lading namen tot nu toe. clawfinger, bizkit park, ho99à9, Daði Freyr, zuid-afrikaans, nog andere gitaren,...
Ben nog altijd herstellende van mijn gebroken enkel op werchter. Veel plezier iedereen. Ik zal er niet bij zijn dit jaar.
Wat vrijdag eerst de meest bizarre dag leek met enkel slipknot, is nu toch wel één van de betere dagen met toch wel wat leuke dingen + leuke dingen ontdekt. Voorpret is niet de volledige pret gemist.
Ik heb precies iets gemist...Wat is er gebeurd op Werchter? Veel beterschap.

Wanneer volgt het weerbericht trouwens?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
3de dag bij grandson. Ze waren een soort wall of death aan het doen in het zand bij de slope. Dat was de laatste wall of death die ik ooit zal doen. Mss ook de laatste mosh / circle pit enz. Maar kga nog genieten van concerten en festivals.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joslittel

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
offtopic. Ik heb 14 juli een bericht gestuurd naar ticketmaster. Vanddaag een antwoord gekregen dat mijn aanvraag voor terugbetaling van alcatraz dat ze dat aan de organisatie gaan vragen. voor terugbetaling ticket alcatraz. Aangezien hier meer volk op zit. Moet ik ze geen bericht sturen dat het al verkocht is via ticketswap? Anders heb ik twee keer geld terug? Hoe weten ze of iedereen zo eerlijk is?
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Ik heb precies iets gemist...Wat is er gebeurd op Werchter? Veel beterschap.

Wanneer volgt het weerbericht trouwens?
Wat dacht ge van ne dag op voorhand? Of legt ge uw tenueke 10 dagen op voorhand klaar? 😁😉
Pas, ten vroegste, 5 dagen op voorhand kunt ge daar wat deftig op zeggen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
offtopic. Ik heb 14 juli een bericht gestuurd naar ticketmaster. Vanddaag een antwoord gekregen dat mijn aanvraag voor terugbetaling van alcatraz dat ze dat aan de organisatie gaan vragen. voor terugbetaling ticket alcatraz. Aangezien hier meer volk op zit. Moet ik ze geen bericht sturen dat het al verkocht is via ticketswap? Anders heb ik twee keer geld terug? Hoe weten ze of iedereen zo eerlijk is?
Waarom verkoop jij je ticket als je om een terugbetaling hebt gevraagd?
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
offtopic. Ik heb 14 juli een bericht gestuurd naar ticketmaster. Vanddaag een antwoord gekregen dat mijn aanvraag voor terugbetaling van alcatraz dat ze dat aan de organisatie gaan vragen. voor terugbetaling ticket alcatraz. Aangezien hier meer volk op zit. Moet ik ze geen bericht sturen dat het al verkocht is via ticketswap? Anders heb ik twee keer geld terug? Hoe weten ze of iedereen zo eerlijk is?
Als de organisatie je geld teruggeeft, wordt het ticket gedeactiveerd en is de koper van uw ticket de pineut. Dus ja, ik zou sturen dat je een koper hebt gevonden, anders gaat er iemand zeer ontevreden zijn als die deze week aan de inkom staat...
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Gebruikers die dit onderwerp bekijken