Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Info gedeelte op de site heeft ook een upgrade gekregen.

Ze lijken sowieso aan de site te werken vandaag. De info was vanochtend nog niet zo, en de line-up heeft ineens een vierde splitsing onderin voor acts die verbonden zijn aan de kleinste stages en/of aan de marketing dingen, zoals die immersive sound stage.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Ze lijken sowieso aan de site te werken vandaag. De info was vanochtend nog niet zo, en de line-up heeft ineens een vierde splitsing onderin voor acts die verbonden zijn aan de kleinste stages en/of aan de marketing dingen, zoals die immersive sound stage.
Aanpassingen aan het info gedeelte zijn weer verdwenen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: davadude

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Op Facebook zijn ze nog op zoek naar een afbraakcrew. Het zal niet voor vandaag zijn vrees ik…
Morgen een aantal nieuwe Belgische namen? En volgende week de timetable?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Morgen is het nationale feestdag, ik voel een portie artiesten van eigen bodem aankomen.
Ik voel dat niet. Zal volgende week worden. Lijkt me dat 't nieuws van Limp Bizkit toch niet vooraf gekend zal zijn geweest en men last minute op zoek zal zijn naar een vervanger.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Zeg mensen, alle Belgische artiesten die jullie nu bovenhalen op de website komen gewoon van Zomerkwartier '21 hoor :)

Line-up
  • Donderdag 19.08: The Opposites, Zwangere Guy, Kevin, Yung Mavu, Antoon, Rare Akuma en Hyalyte.
  • Vrijdag 20.08: Whispering Sons, Intergalactic Lovers, Mauro Pawlowski, DIRK. en Slow Crush.
  • Zaterdag 21.08: 2manydjs (dj-set), The Subs, Bazart, Froukje en Chibi Ichigo.
  • Zondag 22.08: Charlotte de Witte, Enrico Sangiuliano, Cellini en Naethan.
 
Laatst bewerkt:

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
- Ik ben vandaag weer voorbij de site gereden. Er zijn me 2 zaken opgevallen. Ten eerste werd in de uithoek van het terrein materiaal klaargelegd voor een tent. Met uithoek bedoel ik de hoek achteraan de Main Stage, met in de andere hoek de Lift. In 2019 stond daar de Art Yard (ofzoiets), Het kan zijn dat ze dat opnieuw doen gezien het nieuws dat ze iets met street art gaan doen. Wat me nog opviel, was een constructie tussen de castello en de dance site. Het was eigenlijk niet veel groter dan een drankstand, maar het had wel een gebogen dak zoals andere tenten met podia. Het kan natuurlijk zijn dat dit gewoon een grote drankstand wordt, maar drankstanden zetten ze normaal niet in deze fase van de bouw... Ik heb ook niet tegoei kunnen zien waar het precies stond

@Yannick op de map zie je ook de locatie van de video walls. Deze staan aan beide kanten van de Booth.

Bekijk bijlage 2149

Ben stiekem blij met het bericht van @Kereltje ik hoop toch op andere namen dan Bazart.

Betreffende mijn bericht van eerder deze week: in de cirkel linksonder, waar in 2019 de Art Yard stond, staat nu een grotere tent. De tent is vergelijkbaar met de Wablief van 2015 (zie video onderaan). Persoonlijk vind ik de tent te groot voor randanimatie. Wordt dit een nieuwe stage?

En voor de cirkel met de vraagtekens: daar staat nu een skelet van een kleine tent. Zoals ik al eerder zei, geen constructie voor een drankstand denk ik. Het gaat ook geen VIP zijn zoals sommigen redeneerden denk ik, want de VIP is tegenover de Dance Hall. Gaat daar ergens ook een kleine stage komen?

Ik ga vrijdagavond foto's proberen maken.

EDIT: afbeelding ook toegevoegd.


testttt.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en davadude

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Begrijp niet goed waarom je in beide gevallen net dáár een nieuw podium zou zetten owv twee bottlenecks richting Castello enerzijds en richting Boiler/Dancehall anderzijds. Afwachten.

Hebben we mbt Belgische namen niet zowat.. alles al gehad nu? dEUS zou idd wel kunnen, maar denk (verwijzend naar dat eerdere persbericht over een handvol laatste namen) dat dat wat kleinere internationale opvulnamen gaan zijn, of combinatie Belgisch / internationaal ter introductie van het nieuwe podium?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Begrijp niet goed waarom je in beide gevallen net dáár een nieuw podium zou zetten owv twee bottlenecks richting Castello enerzijds en richting Boiler/Dancehall anderzijds. Afwachten.

Hebben we mbt Belgische namen niet zowat.. alles al gehad nu? dEUS zou idd wel kunnen, maar denk (verwijzend naar dat eerdere persbericht over een handvol laatste namen) dat dat wat kleinere internationale opvulnamen gaan zijn, of combinatie Belgisch / internationaal ter introductie van het nieuwe podium?

Klopt, daarom dat ik eens met de fiets ga langsgaan om het beter in te schatten. Ik kan immers geen accidenten veroorzaken op de Kempische Steenweg.

Ik was trouwens nog aan het kijken naar line-ups van andere festivals. Yungblud staat in het weekend voor en na Pukkelpop in Frankrijk, met geen datum tijdens het PKP weekend. Ik zie PKP Yungblud boeken als vervanger voor LB.
 
Laatst bewerkt:

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Inderdaad er zijn 2 nieuwe tenten 1 grote en 1 kleine denk ook nieuwe stages (zie foto’s)
 

Bijlagen

  • E4E590C4-6514-43F2-B1F2-104C22B6B99F.jpeg
    E4E590C4-6514-43F2-B1F2-104C22B6B99F.jpeg
    106,7 KB · Weergaven: 17
  • 50D73778-7272-4088-9B10-5C73E1E8B924.jpeg
    50D73778-7272-4088-9B10-5C73E1E8B924.jpeg
    107,6 KB · Weergaven: 17

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
Damn, ik ga gewoon voor de zaterdag met camping. Alleen al voor de nieuwsgierigheid. Ben er al 13 jaar niet meer geweest (heb nog altijd tinnitus vanwege MBV), maar toch veel veranderd. Fuck de timetable. Ik ga lekker heen en weer rennen.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Hopelijk 🤞morgen allerlaatste namen + timetable, heb een mailtje gedaan naar Pukkelpop organisatie om te vragen wanneer de plattegrond op de website komt en dit is wat ze antwoordde
 

Bijlagen

  • 7C956CB5-E650-4184-932F-AC83FA6FE8C0.jpeg
    7C956CB5-E650-4184-932F-AC83FA6FE8C0.jpeg
    86 KB · Weergaven: 54

Gebruikers die dit onderwerp bekijken