Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.567
4.494
Voor een ontdek festival, vind ik het gek dat die timetable zo laat komt, is voor mij het moment om echt te beginnen in te luisteren.
Achja ik kan toch niet, maar toch
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.928
6.169
Voor een ontdek festival, vind ik het gek dat die timetable zo laat komt, is voor mij het moment om echt te beginnen in te luisteren.
Achja ik kan toch niet, maar toch
Begin je pas op ontdekkingstocht nà de bekendmaking van het tijdschema?? Aangezien ik voor een aantal festivals de clashfinder ineen steek, luister ik op die momenten of via bio's artiesten die ik niet ken. Altijd wel leuke ontdekkingstocht zo. Hoewel de PKP line-up niet zo veel verrassingen of blinde vlekken voor me heeft tbh.
 
  • Wow
Waarderingen: Kachelle

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
428
289
Voor een ontdek festival, vind ik het gek dat die timetable zo laat komt, is voor mij het moment om echt te beginnen in te luisteren.
Achja ik kan toch niet, maar toch
Ik vindt het ook raar waarom het zolang duurt eer de timetable online komt, vorige editie kwam hij al in juni online.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.567
4.494
Begin je pas op ontdekkingstocht nà de bekendmaking van het tijdschema?? Aangezien ik voor een aantal festivals de clashfinder ineen steek, luister ik op die momenten of via bio's artiesten die ik niet ken. Altijd wel leuke ontdekkingstocht zo. Hoewel de PKP line-up niet zo veel verrassingen of blinde vlekken voor me heeft tbh.
Niet helemaal, meestal op voorhand een beetje, maar pas als het schema bekend is, luister ik vaker naar wat ik sws zou gaan zien en ontdek ik verder waar ik gaten heb in de planning door geen must see´s te hebben op dat moment
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Praktische vraag waar ik niet dadelijk een antwoord op vind. Vorig jaar met veel enthousiasme met onze vaste groep tickets gekocht voor PKP en na het afgelasten ook gehouden. Dit jaar is er in de groep een pak minder enthousiasme door het ontbreken van voldoende gitaren. Heel die Hear Hear saga heeft ook niet geholpen. Nu willen er een paar van hun kaart af, maar als het niet uitverkoopt, hoe ga je dat dan doen? Doel is om de kaart goedkoper dan face value van de hand te doen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.689
2.351
Praktische vraag waar ik niet dadelijk een antwoord op vind. Vorig jaar met veel enthousiasme met onze vaste groep tickets gekocht voor PKP en na het afgelasten ook gehouden. Dit jaar is er in de groep een pak minder enthousiasme door het ontbreken van voldoende gitaren. Heel die Hear Hear saga heeft ook niet geholpen. Nu willen er een paar van hun kaart af, maar als het niet uitverkoopt, hoe ga je dat dan doen? Doel is om de kaart goedkoper dan face value van de hand te doen.
Tickets kan je enkel doorverkopen via de officiële omruilservice van Pukkelpop. Meer info kan je vinden op https://www.pukkelpop.be/nl/info/veelgestelde-vragen/omruilservice/
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
131
105
Tickets kan je enkel doorverkopen via de officiële omruilservice van Pukkelpop. Meer info kan je vinden op https://www.pukkelpop.be/nl/info/veelgestelde-vragen/omruilservice/

Die weg kennen we, maar heeft pas nut als het spel uitverkoopt, want wie zou er een ticket via de omruilkassa willen kopen als er nog gewone kaarten te krijgen zijn. Komt ook nog een fee van €16 bij. Of kan je daar ook zelf je ticketprijs bepalen?

Waarom ze daar niet met Ticketswap willen samenwerken is me een raadsel.
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
net tickets besteld, geen timetable te vinden. Daarom kwam ik hier even een kijkje nemen, maar helaas ook geen antwoord. Dus ik wees samen met jullie geduldig.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Hoe poepen jullie eigenlijk op Pukkelpop? Je mag zelf invullen of het de Nederlandse of het Belgische poepen mag zijn. #DurfTeVragen
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
299
171
Die weg kennen we, maar heeft pas nut als het spel uitverkoopt, want wie zou er een ticket via de omruilkassa willen kopen als er nog gewone kaarten te krijgen zijn. Komt ook nog een fee van €16 bij. Of kan je daar ook zelf je ticketprijs bepalen?

Waarom ze daar niet met Ticketswap willen samenwerken is me een raadsel.

Volgens de website worden ze verkocht aan de "officiële verkoopprijs", dus ik denk niet dat je de prijs zelf kan bepalen.

Wat je eventueel zou kunnen doen, is de tickets hier (en/of via andere kanalen) te koop aanbieden met korting. Als iemand geïnteresseerd is, kan je afspreken dat de verkoop moet plaatsvinden via het platform van Pukkelpop, maar dat je het prijsverschil terugbetaalt (of vooraf betaalt...) aan de koper. Uiteraard is dat wel een transactie waarbij beide partijen elkaar moeten vertrouwen, dus evident is het zeker niet. Maar zolang het niet uitverkoopt, zal het niet simpel zijn om op een andere manier van je ticket af te geraken, vrees ik.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
428
289
Heb een mailtje gedaan naar de Pukkelpop organisatie met de vraag of we deze week de timetable krijgen dit is wat ze antwoordde, ik wordt er niks Wijzer op misschien weet iemand van jullie wat ze hier mee bedoelen?79E1BD77-26CA-4F30-AF9F-ACAA18542D85.jpeg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken