Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
152
67
Klopt, daarom dat ik eens met de fiets ga langsgaan om het beter in te schatten. Ik kan immers geen accidenten veroorzaken op de Kempische Steenweg.

Dit weekend is de Tulpinstraat open voor alle verkeer. Zo staat het toch in ons buurtinfobladje.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.913
6.144
Een vervanger vinden voor een sub die last minute uitvalt, lijkt me niet zo gemakkelijk als je zou denken. Ik verwacht weldra ook een ticket alert post ofzo, doen ze ook altijd op het einde van juli.

Vergeet ook niet om op voorhand bonnen te kopen, nu zijn ze dacht ik nog iets goedkoper dan op het terrein zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en TNFke

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Achteraan bij die kleine tent waar we eerder over spraken hebben ze alles klaargezet om een tent te bouwen, denk de dence hall. Ga straks proberen om foto’s te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.913
6.144
Nu niet om het een of het ander, maar die groter uitziende tent staat exact op dezelfde plek als waar de Shelter vroeger stond. 👀

Ofja, toch bijna.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en Pukkelpopper

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
248
363
Alleen hebben ze die tent nu schuin gezet, ben benieuwd of we morgen de timetable krijgen.
Ik hoop het wel, maar ik denk dat het dinsdag of donderdag zal zijn. Morgen is Tomorrowland W2 net klaar en zullen zij dus waarschijnlijk qua festivals nog de nieuwscyclus beheersen (of eerder, de cyclus "politie pakt X mensen op Tomorrowland met drugs groot success hop politie hop etc.").
 
  • Leuk
Waarderingen: Nielso en Pukkelpopper

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Volgende week worden de doorlaatbewijzen voor de buurtbewoners opgestuurd stond in het info blaadje. Ben benieuwd welke dag.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.913
6.144
Bij deze de clashfinder geüpdate, inclusief twee nieuwe podia. Eentje zou de Shelter kunnen zijn hoewel vooral zondag wat lichtjes aanvoelt en het register van genres dat erin zou worden programmeerd meer open zou getrokken worden dan quasi enkel metal (zie bv. zaterdag met (post-)punk).

Het andere podium zou ofwel een poppy podium kunnen zijn ofwel een jazz/neo-soul podium ter afwisseling van Castello. Als je kijkt naar bv. vrijdag kun je prima van Ashnikko, Merol, S10, MEYY, Pitou en Ogenn onderbrengen in één (pop)podium. Kan ook op zaterdag met Marc Rebillet, 100 gecs, Pinkpantheress, Noah Cyrus, Mimi Webb etc. Op vrijdag en zondag ook veel neo-soul en jazz. Idk giswerk.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Bij deze de clashfinder geüpdate, inclusief twee nieuwe podia. Eentje zou de Shelter kunnen zijn hoewel vooral zondag wat lichtjes aanvoelt en het register van genres dat erin zou worden programmeerd meer open zou getrokken worden dan quasi enkel metal (zie bv. zaterdag met (post-)punk).

Het andere podium zou ofwel een poppy podium kunnen zijn ofwel een jazz/neo-soul podium ter afwisseling van Castello. Als je kijkt naar bv. vrijdag kun je prima van Ashnikko, Merol, S10, MEYY, Pitou en Ogenn onderbrengen in één (pop)podium. Kan ook op zaterdag met Marc Rebillet, 100 gecs, Pinkpantheress, Noah Cyrus, Mimi Webb etc. Op vrijdag en zondag ook veel neo-soul en jazz. Idk giswerk.
Dat wil dus zeggen dat het officiële uurschema er zeer binnenkort aankomt volgens mij.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
584
371
Bij deze de clashfinder geüpdate, inclusief twee nieuwe podia. Eentje zou de Shelter kunnen zijn hoewel vooral zondag wat lichtjes aanvoelt en het register van genres dat erin zou worden programmeerd meer open zou getrokken worden dan quasi enkel metal (zie bv. zaterdag met (post-)punk).

Het andere podium zou ofwel een poppy podium kunnen zijn ofwel een jazz/neo-soul podium ter afwisseling van Castello. Als je kijkt naar bv. vrijdag kun je prima van Ashnikko, Merol, S10, MEYY, Pitou en Ogenn onderbrengen in één (pop)podium. Kan ook op zaterdag met Marc Rebillet, 100 gecs, Pinkpantheress, Noah Cyrus, Mimi Webb etc. Op vrijdag en zondag ook veel neo-soul en jazz. Idk giswerk.
Leuk! Ik denk alleen niet dat Underworld met Charlotte De Witte gaat clashen…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken