Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Stromae is inderdaad te groot als Pukkelpop Sub. Ik verwacht eigenlijk geen grote namen meer, ook niet als vervanger van LB.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.045
2.673
Idles? Zijn waarschijnlijk te klein? Staan de 24ste in de AB, is wel al uitverkocht.

Turnstile zou ideaal zijn, staan de vrijdag in de UK, maar op zondag weer in de US, gaat niet lukken helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Misschien Bastille of Maneskin?
Die staan vrijdag op Leeds en zondag op Reading.
Mits ze 3 dagen achter elkaar willen spelen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.541
Misschien Bastille of Maneskin?
Die staan vrijdag op Leeds en zondag op Reading.
Mits ze 3 dagen achter elkaar willen spelen.
Ik hoop van harte dat de subheadline dagen van Bastille inmiddels ver achter ons liggen. Gelukkig is die gekke hype inmiddels volledig weg (of mis ik iets?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en koolket

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.567
4.493
Idles? Zijn waarschijnlijk te klein? Staan de 24ste in de AB, is wel al uitverkocht.

Turnstile zou ideaal zijn, staan de vrijdag in de UK, maar op zondag weer in de US, gaat niet lukken helaas.
Als je op Ticketswap kijkt hoeveel mensen nog tickets zoeken, zouden ze nog met gemak een tweede AB kunnen uitverkopen
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ik hoop van harte dat de subheadline dagen van Bastille inmiddels ver achter ons liggen. Gelukkig is die gekke hype inmiddels volledig weg (of mis ik iets?)
Nee hoor, maar ik weet niet in hoeverre Pukkelpop in staat is een beetje deftige naam daar neer te zetten.
In het uiterste geval nog Bazart of Balthazar?
Bazart was onverwacht goed op Rock Werchter.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.928
6.169
Idles? Zijn waarschijnlijk te klein? Staan de 24ste in de AB, is wel al uitverkocht.

Turnstile zou ideaal zijn, staan de vrijdag in de UK, maar op zondag weer in de US, gaat niet lukken helaas.
Turnstile heeft immers al Werchter gesubt, bedoel. 🥱
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Btw, kan niet naar alcatraz metal fest en wss ook niet naar pukkelpop. Gebroken enkel op werchter. Iemand een idee hoe het zit met geld terugvragen voor pukkelpop? En eventueel alcatraz?
 
  • Verdrietig
  • Wow
Waarderingen: duck en Joslittel

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Btw, kan niet naar alcatraz metal fest en wss ook niet naar pukkelpop. Gebroken enkel op werchter. Iemand een idee hoe het zit met geld terugvragen voor pukkelpop? En eventueel alcatraz?
Volgens mij krijg je geen geld terug. Je kunt wel je kaart verkopen.

Moet je deze daarna wel laten overschrijven.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Volgens mij krijg je geen geld terug. Je kunt wel je kaart verkopen.

Moet je deze daarna wel laten overschrijven.
Alvast bedankt.
Ik heb alvast een mailtje gestuurd met mijn ziekenbriefje van't ziekenhuis. Kzal wel zien. ik dacht dat tickets verkopen niet ging. Staat op naam?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.272
3.848
Alvast bedankt.
Ik heb alvast een mailtje gestuurd met mijn ziekenbriefje van't ziekenhuis. Kzal wel zien. ik dacht dat tickets verkopen niet ging. Staat op naam?
Vanaf 1 augustus via de omruilservice:

Ik heb een ticket over en zoek iemand om het over te nemen
Vanaf 1 augustus

Check de officiële online omruilservice en onze PKP Ticket Meet-Up Page.
De PKP Ticket Meet-Up Page is een beveiligde virtuele ontmoetingsplaats voor o.a. festivalgangers die een officieel aangekocht Pukkelpopticket op naam over hebben en dit opnieuw willen aanbieden tegen de officiële aankoopprijs.
Iemand gevonden op de PKP Ticket Meet-Up Page? Enkel en alleen via de omruilservice kan je de naam op een ticket laten veranderen.

 
  • Geweldig
Waarderingen: Pauly Robin

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Alvast bedankt.
Ik heb alvast een mailtje gestuurd met mijn ziekenbriefje van't ziekenhuis. Kzal wel zien. ik dacht dat tickets verkopen niet ging. Staat op naam?
Staan inderdaad op naam zoals hierboven aangegeven maar dan kun je hem laten overschrijven. Aangezien het nog niet uitverkocht is zal je wel tegen een lagere prijs moeten verkopen.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.045
2.673
Enkele opmerkingen

- De groene tent blijkt inderdaad de Castello te zijn.


- Een van de organisatoren hint naar 10 podia?

10podia.JPG

- Ik ben vandaag weer voorbij de site gereden. Er zijn me 2 zaken opgevallen. Ten eerste werd in de uithoek van het terrein materiaal klaargelegd voor een tent. Met uithoek bedoel ik de hoek achteraan de Main Stage, met in de andere hoek de Lift. In 2019 stond daar de Art Yard (ofzoiets), Het kan zijn dat ze dat opnieuw doen gezien het nieuws dat ze iets met street art gaan doen. Wat me nog opviel, was een constructie tussen de castello en de dance site. Het was eigenlijk niet veel groter dan een drankstand, maar het had wel een gebogen dak zoals andere tenten met podia. Het kan natuurlijk zijn dat dit gewoon een grote drankstand wordt, maar drankstanden zetten ze normaal niet in deze fase van de bouw... Ik heb ook niet tegoei kunnen zien waar het precies stond

@Yannick op de map zie je ook de locatie van de video walls. Deze staan aan beide kanten van de Booth.

pkpmap2022.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper en davadude

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
250
365
Ik ben wel benieuwd of we deze week (als ik zou gokken dan is het dinsdag of donderdag) het blokkenschema gaan krijgen. Begin het idee te krijgen dat hij al lang uit had moeten zijn maar dat er onverwachte aanpassingen nodig zijn die continu roet in het eten gooien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken