Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.717
Dat wordt nog even een andere gedateerde Amerikaanse band opsnorren. Zal vast wel zorgen voor een uitstel van het blokkenschema.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.211
Ik vind de Booth goed. Het is naast de Boiler de enige podium met een eigen smoel. Het heeft een industriële look, aan de zijkanten heb je podia en trappen. Vroeger kon je nog rond de DJ wandelen, dat gaat niet meer denk ik. Aan de hoeken aan de buitenkant heb je togen, langs de booth doen ze aan project mapping op containers.
Zou cool zijn mochten er ook wat visuals/led walls aan te pas komen, of hoe ziet 't eruit 's avonds? Heb me altijd al afgevraagd waar die project mapping was, daar dus. Nice.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.951
6.211
Dat wordt nog even een andere gedateerde Amerikaanse band opsnorren. Zal vast wel zorgen voor een uitstel van het blokkenschema.
Men zal dit wel al op voorhand hebben gecommuniceerd, hence waarom we waarschijnlijk de time table niet vorige week kregen.. Moet wel zeggen die vervanging van Lil Uzi Vert bij Young Thug, puik hoor.

Sowieso klopte die Limp Bizkit > Tame Impala > CDW rij niet op de mainstage. Misschien maken ze Jungle wel sub, het zou gek genoeg nog werken denk ik. Halsey en Megan Thee Stallion spelen op R&L. 👀 Bring Me The Horizon kan ook wel wéér natuurlijk. Maar die staan er goed ieder jaar ofzo. Bastille. Idk.
 
  • Haha
Waarderingen: Pauly Robin

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
592
378
En wat kunnen we nu verwachten als vervanger? Ik hoop nogsteeds dat HearHear! Word opgeheven en hun headliners komen op de plekken van O&TW en Limp bizkit. De enige 2 rockacts die die week daarna op reading & Leeds staan zijn. Fontaines D.C. En Maneskin
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.918
Had ze op zich wel willen zien op de zaterdag als er niks anders interessants zou spelen (timetable?). Aan de andere kant komt er hopelijk nu een interessantere vervanger. Wel iets in de rock/metal hoek dan a.u.b.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
87
70
Hopelijk Russkaja als vervanger. Die zitten juist met een gat in hun tour dan.
Misschien wat vroeger in de namiddag of vooravond dan.
Zou leuke vervanging zijn. Gegarandeerd even leuk feestje (of zelfs nog beter).
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
989
1.036
Hopelijk Russkaja als vervanger. Die zitten juist met een gat in hun tour dan.
Misschien wat vroeger in de namiddag of vooravond dan.
Zou leuke vervanging zijn. Gegarandeerd even leuk feestje (of zelfs nog beter).
Dus jij was ook op alcatraz 2021?
Even tussen ons: russkaja of kontrust?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.242
10.701
Een van de verrassingen van Alcatraz voor mij qua feestband. Echt heel erg van genoten ondanks de vroegte (11 uur) en hitte. Psychotractor zorgde voor een dikke circle pit. Moeite waard om te ontdekken al denk ik niet dat het jou direct zal aanspreken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken