Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
87
70
Dus jij was ook op alcatraz 2021?
Even tussen ons: russkaja of kontrust?
inderdaad.
ook op de samenkomst geweest.
Geef mij maar Russkaja, super herinneringen van het eerste festival na corona EN het was het zaligste feestje van het ganse weekend. De zondag starten met een polonaise, het traktor-rondje, ... ... ... Smaakt naar meer!
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
87
70
Een van de verrassingen van Alcatraz voor mij qua feestband. Echt heel erg van genoten ondanks de vroegte (11 uur) en hitte. Psychotractor zorgde voor een dikke circle pit. Moeite waard om te ontdekken al denk ik niet dat het jou direct zal aanspreken.
was inderdaad de verrassing van Alcatraz. Raar dat ze dit jaar nergens in België staan. Zeker als je hun ganse tour-schema ziet, ze staan op veel festivals. Hopelijk leest Eppo dit forum ook en kan hij ze er nog ergens tussen duwen ;)
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Joslittel

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
87
70
Limp Bizkit ondertussen ook al van de site gehaald.
Waarschijnlijk ieder moment dus het officiële nieuws. Hopelijk ook met de timetable (of toch al de podiumindeling). Ze mogen hem van mij al versturen met een gat waar Limp Bizkit stond hoor...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
Limp Bizkit ondertussen ook al van de site gehaald.
Waarschijnlijk ieder moment dus het officiële nieuws. Hopelijk ook met de timetable (of toch al de podiumindeling). Ze mogen hem van mij al versturen met een gat waar Limp Bizkit stond hoor...
Het is al bevestigd door Pukkelpop, hoor.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Een van de verrassingen van Alcatraz voor mij qua feestband. Echt heel erg van genoten ondanks de vroegte (11 uur) en hitte. Psychotractor zorgde voor een dikke circle pit. Moeite waard om te ontdekken al denk ik niet dat het jou direct zal aanspreken.
Waarom denk je dat.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
378
Er moet toch maar een act vervangen worden?
Limp Bizkit, oscar and the wolf, op de vrijdag is er nog een mooie plek!

Een drop kleinere namen en met 23 namen van deze 5

-Netsky
-Placebo
-Sam Fender
-The Chemical Brothers
-Stromae

zou erg mooi zijn! Op elke dag nog een extra subheadliner erbij

droomscenario
Donderdag - HearHear-affiche erbij!

Vrijdag - Slipknot, Cypress Hill, Placebo

Zaterdag - Tame Impala, Charlotte De Witte, The Chemical Brothers, (Sam Fender)

Zondag - Arctic Monkeys, Bring Me The Horizon, Stromae
 
  • Haha
Waarderingen: Pauly Robin en redle

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.065
2.722
Oscar and the Wolf heeft enkel begin juli data afgezegd. Of hij data in augustus afzegt, is koffiedik kijken op dit moment, ik zou er niet van uit gaan dat hij niet komt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Oscar and the Wolf heeft enkel begin juli data afgezegd. Of hij data in augustus afzegt, is koffiedik kijken op dit moment, ik zou er niet van uit gaan dat hij niet komt.
Ik ging er zelfs van uit dat die data in juni/juli afgezegd werden zodat Pukkelpop zeker zou kunnen doorgaan. Is zowat de show van het jaar voor hem.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
378
Maar pukkelpop is nog niet uitverkocht dus ik verwacht zeker nog wel een grote naam die het een boost zal geven!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Omdat ik je over het algemeen niet snel warm zie lopen voor een 'platte' rock/metal feestact. Maar misschien schat ik dit volledig verkeerd in hoor.
Ik kan een goeie portie metal/rock wel smaken.

On-topic: Denk dat we niet aan de Stromae's moeten denken ter vervanging.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken