Pukkelpop 2022 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik dacht eerlijk gezegd dat de affiche bij deze dan rond zou zijn. Blijkbaar niet. Komt er dan toch een extra podium bij?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ook fijn dat de organisatie nog wat meer zware gitaren heeft gezet met Nothing But Thieves, Kill Birds, While She Sleeps en Fleddy Melculy voor de Slipknot-fans. Dat doet wel een hoop voor hen, veronderstel ik.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Oscar and the wolf onzeker? Zegt op Instagram dat I wat tijd afwezig gaat zijn om aan zijn mentale gezondheid te werken…
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
147
60
Oscar and the wolf onzeker? Zegt op Instagram dat I wat tijd afwezig gaat zijn om aan zijn mentale gezondheid te werken…
Als die rust wil, gun ik het hem met veel plezier. ?
Kan me best voorstellen dat ge dat gezeik aan uwe kop beu zijt op ne gegeven moment.
 
  • Haha
Waarderingen: Cootje

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.995
2.564
Nieuwe namen zijn niet super boeiend, al zitten er met Heisa, Kills Birds, King Hannah, Lalma, Pitou en S10 nog enkele leuke namen bij. Vind het ook erg fijn dat projecten zoals 'Voetvolk' een podium krijgen op het festival en verder vind ik de DJ's in de Club ook altijd wel tof.

Wel een serieuze domper dat Soulwax wegvalt, was één van de concerten waar ik het meest naar uitkeek.

Waar kan je dat terugvinden?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.946
1.993
Die nieuwe namen compleet gemist doordat ik in Dessel zat.

Leuk dat ze wat extra harde namen hebben toegevoegd op de Slipknot dag.
Tis nog steeds wat mager maar bon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
126
39
Ik vraag me af hoe de ticketverkoop loopt bij Pukkelpop.
Blijft redelijk rustig op Social Media heb ik de indruk.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Ik vraag me af hoe de ticketverkoop loopt bij Pukkelpop.
Blijft redelijk rustig op Social Media heb ik de indruk.
Via via - oa journalist bij HBVL en mensen uit pkp-omgeving - horen waaien dat het niet al te best zou lopen. Zeker ook voor Hear Hear amper interesse.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Via via - oa journalist bij HBVL en mensen uit pkp-omgeving - horen waaien dat het niet al te best zou lopen. Zeker ook voor Hear Hear amper interesse.
Zou wel mooi zijn als de HearHear! Artiesten zich bij pukkelpop aansluiten!
 

Sam Timmermans

Campingartiest
9 aug 2021
85
67
Via via - oa journalist bij HBVL en mensen uit pkp-omgeving - horen waaien dat het niet al te best zou lopen. Zeker ook voor Hear Hear amper interesse.
het valt op dat er op de socials nog heel veel reclame voor pukkel wordt gemaakt.
Ik denk dus dat het idd niet al te vlot loopt.

op andere fora ook al veel zien waaien van hear hear. Gaat blijkbaar al volop de ronde dat hear hear een nieuwe encore zal worden...
Mocht het samensmelten met pkp, blood red shoes en vitalic mogen gerust komen :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken