Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
461
250
Bazart / London Grammar / Gorillaz

Bring Me The Horizon / Oscar & The Wolf / Stormzy

Parov Stelar / Chemical Brothers / Netsky
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
963
988
Kan iemand even uitleggen waarom de afzeggingen van Groot-Brittanië zou te maken hebben met de Brexit en niet (alleen?) met de covid?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Parov Stelar / Chemical Brothers / Netsky
Dat lijkt me een heel vreemde combinatie met zo allemaal dance-acts op één dag.

Chem Bros komen na die belabberde verkoop in 2016 echt niet meer terug hoor voor een headlineplek hoor. Denk dat hun show op de LF ook niet bijster heeft verkocht, al kan ik mis zijn.

Met het waarschijnlijk wegvallen van QOTSA, Limp Bizkit, Foals, BMTH en mogelijk ook Gorillaz begint 't bovenaan wel heel moeilijk te worden om nog een deftige bovenkant ineen te boksen. Editors wil ik nog wel geloven dat die gewoon in de Benelux blijven (of hebben die elders ook nog tourdata?).
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Waar treden de Editors verder op in de Benelux? Op hun site staat alleen een 2022 datum in de UK.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Dit is een situatie die sinds 1 januari bestaat, waar alle organisatoren en boekers van op de hoogte zijn en al jaren geleden op anticipeerden. Het is een problematische situatie voor de Britse muziekindustrie, maar het probleem dat in dit artikel wordt geschetst is dat artiesten door de hogere kosten minder snel in het buitenland zullen worden geboekt, niet dat eerder dit jaar gedane boekingen moeten worden afgezegd.
 
Laatst bewerkt:

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Wat mij betreft laten ze die Mainstage zo en gaan ze voor een betere undercard (Club, Marque, Chateau,.. desnoods extra kleiner buitenpodium)
De helft (of meer) zal toch komen om te feesten, ongeacht wie komt....
Waarschijnlijk een pak geld uitgespaard aan materiaal ook.

Ik zou al heel blij zijn met een mix van Lowlands/DTRH aangevuld met Europese bands.
Of zouden ook daar de UK bands in het gedrang komen?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Als het de namen zijn die kaoss soms dropt ...

POOOOOOOOVEEEEEEEEER
Als je echt op zoek bent naar grote headlines zou ik je Werchter aanraden.
Als je veel grote namen wilt en een bepaalde variatie in de undercard wil hebben, zou ik Primavera eens proberen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken