Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
640
Zo komt er ook een leuke naam bij op het mogelijkse lijstje, met Selah Sue die een nieuw liedje dropt vandaag!

Eigenlijk zitten we in BENE met enorme kwaliteit aan artiesten, als daar wat internationale headliners en wat goede dance & techno acts bijzitten, zit PKP wel snor denk ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.933
8.573
Eigenlijk zitten we in BENE met enorme kwaliteit aan artiesten, als daar wat internationale headliners en wat goede dance & techno acts bijzitten, zit PKP wel snor denk ik.
Ja, maar gezien de volle pot qua ticketprijs verwacht je wel een lineup die gelijk(w)aardig is aan die die ze normaal hebben.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Ja, maar gezien de volle pot qua ticketprijs verwacht je wel een lineup die gelijk(w)aardig is aan die die ze normaal hebben.
Hier kunnen ze zich nog lelijk in gaan verkijken als de line-up nu zo laat bekend gemaakt wordt met voornamelijk Benelux acts. Dan had het wel chique geweest om de verwachtingen te gaan temperen van tevoren.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
640
Hier kunnen ze zich nog lelijk in gaan verkijken als de line-up nu zo laat bekend gemaakt wordt met voornamelijk Benelux acts. Dan had het wel chique geweest om de verwachtingen te gaan temperen van tevoren.
Maar ze beloven op Facebook nog steeds dat we "moeten gaan zitten" voor de line-up hoor.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
640
Heb je ooit een festival voorafgaand aan de bekendmaking van de line-up horen roepen dat het helemaal niets is?
Tuurlijk niet. Maar ze kunnen ook gewoon niet reageren en de verwachtingen dan temperen ipv aan te wakkeren.
Ik verwacht dat er vandaag wel iets of wat van communicatie moet komen, die tickets zijn nu al te koop voor 1,5 week, en 70% was al verkocht van combi's, op een gegeven moment moet je wel iets communiceren.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Ken op eFestivals:

"It's not looking good :("

En vervolgens "Yes, every day bands are cancelling their show at Pukkelpop. And not just the small ones" als reactie op de opmerking over reisbeperkingen voor artiesten uit het VK.

Anderhalf jaar pandemie, en uiteindelijk is het de Brexit die ons festivalseizoen om zeep gaat helpen...
Die Ken is volgens mij werkzaam bij de afdeling open deuren intrappen. Met zulke algemeenheden kan je niet veel, zonder namen en rugnummers.

On another note, is er nog nieuws te melden over Stromae? Geruchten deden de ronde dat hij wat optredens zou doen met nieuwe muziek. Is dat nog een optie voor een mooie spot?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
312
Ik denk dat de bezoekers zich op kunnen gaan maken voor de headlinertrio
Oscar and the Wolf / Bazart / Netsky.

Ik hoop dat ik het voor hen mis heb, maar het blijft angstvallig stil.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
640
Ik denk dat de bezoekers zich op kunnen gaan maken voor de headlinertrio
Oscar and the Wolf / Bazart / Netsky.

Ik hoop dat ik het voor hen mis heb, maar het blijft angstvallig stil.
Ik zou er geen probleem mee hebben. Maar zag al wat comments online op die “geleakte” poster die hier passeerde met redelijk grote internationale headliners, en daar krijgen ze zelf al bakken kritiek over.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.893
6.113
Als je zélf de grote klepel uit hangt dat het een internationale line-up zal zijn, kweek je ook bepaalde verwachtingen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
312
Vooruit, dan als headliners:
Oscar and the Wolf / Netsky / Kensington

Is het technisch gesproken internationaal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken