Bijna volledig gelijk!? / mee eens.Sorry hè, maar dat ze deze week opeens maar een vragenlijstje opzetten om eens te peilen naar vacinatiegraad en mogelijke toegankelijkheid zegt voor mijn part ook genoeg. Ze hadden bij de verkoop meteen kort op de bal kunnen spelen en al eens peilen naar hoe die bereidheid was, wie er nog een tweede zou moeten hebben, wie er nog geen zou kunnen krijgen etc. en dan misschien een follow-up doen weetikveel.
Maar @Pauly Robin, dan ga je er dus vanuit dat iedere bezoeker zoals het op vakantie gaan men van thuis uit nog eens 50 euro gaat neerleggen om binnen te kunnen en dat je daarmee dus niet de testcentra gaat overbelasten (zoals dat begin juli wel het geval was voor alle reizigers die zo'n test moesten laten afnemen voorafgaand aan hun verlof). Again, hoe realistisch is dat eigenlijk? Je weet als organisatie ook hoe oud je doelpubliek gemiddeld is. Je moet imo steeds uitgaan van het slechtst mogelijke scenario en dat zou betekenen dat je moet gaan rekenen op basis van de projecties van de vaccinatiegraad die werd opgesteld door de Vlaamse Overheid (met oa 80% éénmalige vaccinatie voor alle volwassenen). Ik heb echt geen flauw idee hoe men aan die 7,000 is gekomen, maar je moet toch al snel tot het besef komen dat denken slechts 1 op 10 te moeten testen (en weten dat je half/ongevaccineerden sowieso on-site te moeten testen) veels te beperkt was.
Lees je wel de artikels die we hier posten of wat is dit zelfs?
Die vragenlijst had evengoed een moed der wanhoop of wat als... kunnen zijn.
50 euro? Elke burger heeft recht op 2 gratis pcr tests als hij het vaccin niet heeft geweigerd. Ik ben iemand met een beperking en heb twee zelftests voor 1 euro per week. Anderen 12 euro dacht ik. Weet niet hoe het met een anti-geentest is.
Ik heb gisteren het journaal van 19:00, laat en vandaag 13:00 en 19:00 gezien op de vrt. Het interview met de woordvoerder van pukkelpop op stubru. Nog een verkort krantenartikel met lees verder denk ik. Toegegeven: Het officiële statement heb ik niet gelezen. Mis ik iets dat daar wel in staat. Ja, ik weet Lowlands cancel wss dtrh. Het gerucht?! dat artiesten cancellen maar niet bevestigd is. Met nadruk op gerucht vermoed ik. Dus dat kan ik niet bevestigen en dat noteerde ik hier ook niet. Vingertje wijzen wil ik niet. Dus weet niet wat je bedoelt met heb je het artikel, artikels gelezen.
PS Voor de organisatie zou het een dure grap zijn als hij elke test zou betalen.