Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.601
Het headlinertrio Drake, Rage Against The Machine, Bon Iver zou wel erg mooi zijn. We zullen het snel weten.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
457
251
Het headlinertrio Drake, Rage Against The Machine, Bon Iver zou wel erg mooi zijn. We zullen het snel weten.

Zou inderdaad wel een heel sterke boeking zijn. Sziget maakt vandaag namen bekend, mogelijk weten we dan meer.
Maar RATM is tijdens sziget nog aan het touren in USA.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.478
6.147
Dan heb je uiteindelijk het trio ???? - RATM - Bon Iver want die Drake die komt nooit opdagen. :p
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik vind RATM EN Drake onrealistisch. één van beide zou budgetair wel kunnen.
Ik zie het niet gebeuren. De kleinere namen die Kaoss geeft vind ik dan wel weer realistisch.

Los van de realisme vind ik Drake ook gewoon verschrikkelijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.165
10.492
Oew, dit begint opeens zeer interessant te worden.

@Martin2. Nieuwe account aangemaakt, kwamen de bazen erachter wie je was? :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Dan moet Pukkelpop zowat het enige festival in Europa zijn dat hem naar hier haalt, ik durf er m'n hand niet in het vuur voor steken maar de kans is vrij klein, imo.

En zelfs als Pukkelpop RATM zou geboekt hebben, dan gaat dat het hele programma beïnvloeden vanwege de kostprijs. Kijk naar de line ups van onder andere Boston Calling, Reading & Leeds of Lollapalooza Berlijn als je denkt dat de band betaalbaar zou zijn voor festivals..
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.453
4.613
als RATM er staat kan je gelijk al run the jewels ook al opschrijven lijkt me.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
181
5
Echt of niet, het zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij!

En zelfs als Pukkelpop RATM zou geboekt hebben, dan gaat dat het hele programma beïnvloeden vanwege de kostprijs. Kijk naar de line ups van onder andere Boston Calling, Reading & Leeds of Lollapalooza Berlijn als je denkt dat de band betaalbaar zou zijn voor festivals..

Dit vind ik dan weer een gekke opmerking...

Reading & Leeds => heel erg UK-bound programmatie. Stormzy headlinede Glasto al, Liam Gallagher is gigantisch in UK, getuige de vele gezanten die in BE en NL naar zijn show kwamen (owv. Snel uitverkocht in eigen land)

Boston Falling => heeft naast RATM ook nog Foto Fighters en Peppers, toch ook niet de goedkoopste.

Lollapalooza Berlijn => die slaagde er vorig jaar in om KoL, Swedish House Mafia, Martin Garrix en ToP te programmeren. RATM maakt dat in z'n eentje al goed. ;-)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.601
Echt of niet, het zorgt tenminste voor wat leven in de brouwerij!


Yannick wrote:
En zelfs als Pukkelpop RATM zou geboekt hebben, dan gaat dat het hele programma beïnvloeden vanwege de kostprijs. Kijk naar de line ups van onder andere Boston Calling, Reading & Leeds of Lollapalooza Berlijn als je denkt dat de band betaalbaar zou zijn voor festivals..

Dit vind ik dan weer een gekke opmerking…

Reading & Leeds => heel erg UK-bound programmatie. Stormzy headlinede Glasto al, Liam Gallagher is gigantisch in UK, getuige de vele gezanten die in BE en NL naar zijn show kwamen (owv. Snel uitverkocht in eigen land)

Boston Falling => heeft naast RATM ook nog Foto Fighters en Peppers, toch ook niet de goedkoopste.

Lollapalooza Berlijn => die slaagde er vorig jaar in om KoL, Swedish House Mafia, Martin Garrix en ToP te programmeren. RATM maakt dat in z’n eentje al goed.
1f609.svg

Vind Lollapalooza Berlijn anders wel de kandidaat voor de matigste lineup van het jaar. Wat een gedrocht van een affiche daar. Ook Reading en Leeds zijn niet echt hoogvliegers vind ik, daar hebben ze vooral geluk dat ze wat acts veel hoger kunnen zetten dan buiten de UK (Stormzy, Liam, Courteeners,...).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.899
6.121
Dit vind ik dan weer een gekke opmerking…
Lees dan ook wat er staat. Ik bedoel dat zo'n naam een gigantische invloed heeft op de rest van het programmatie en undercard. Met dezelfde insteek als Reading & Leeds kunnen we dan ook Oscar & The Wolf, Lost Frequencies en Bazart laten afkomen, toch? Je bevestigt m'n punt.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
181
5
Begrijp me niet verkeerd: 't is ook niet mijn ding. ;-)
Maar ik weet niet of dat per se gelieerd is aan de prijs van RATM.

Lolla Berlijn vond ik vorig jaar ook al 1 van de matigste, en dat zou het wel eens opnieuw kunnen worden inderdaad.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.674
2.314
Dan moet Pukkelpop zowat het enige festival in Europa zijn dat hem naar hier haalt, ik durf er m’n hand niet in het vuur voor steken maar de kans is vrij klein, imo.

Lijkt me inderdaad ook maar een kleine kans. Je zou toch verwachten dat als Drake naar Europa zou komen hij ook sowieso R&L zou doen, maar daar staat hij niet, verwacht hem dus ook niet op pkp.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Als Rage naar Pukkelpop komt maakt de rest van de programmatie mij niet meer uit.
Zo snel mogelijk dagticketje kopen dan.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
457
251
Yannick wrote:
Dan moet Pukkelpop zowat het enige festival in Europa zijn dat hem naar hier haalt, ik durf er m’n hand niet in het vuur voor steken maar de kans is vrij klein, imo.

Lijkt me inderdaad ook maar een kleine kans. Je zou toch verwachten dat als Drake naar Europa zou komen hij ook sowieso R&L zou doen, maar daar staat hij niet, verwacht hem dus ook niet op pkp.

Tenzij hij zijn hele europese tour in 1 keer bekend maakt, maar lijkt me onwaarschijnlijk en voor mij hoeft hij zeker niet te komen.
 

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
478
257
Robyn / Drake

Foals / Bon Iver

Run the Jewels / RATM

goedkope subs - niet zo onrealistisch?
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Waxahatchee zou een goede boeking zijn.

Maar ik weet niet of Kaoss betrouwbaar is. Ik zie Drake echt niet gebeuren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken