Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Ik had mijn geld echt op vandaag gezet als de Pukkelpop dag maar wederom helemaal niets. Bijzonder. Insiders: hoelang moeten we nog wachten?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.583
11.162
Ik had mijn geld echt op vandaag gezet als de Pukkelpop dag maar wederom helemaal niets. Bijzonder. Insiders: hoelang moeten we nog wachten?
Vreemd. Ik had mijn geld erop ingezet dat ze vandaag niks zouden aankondigen. Wat denk je? Is gewoon alweer uitgekomen.
Het wordt echt tijd dat ze namen bekend gaan maken.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
976
1.013
Was het vorig jaar niet uitzonderlijk vroeg? Februari?
De jaren daarvoor later als 11 maart dus vandaag?
Zou corona er voor iets tussen zitten?
Zouden ze op petit bazart festival de namen bekend maken?
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.679
2.329
Denk dat we nog wat geduld zullen moeten hebben. Volgens mij komen zowel pkp als rw pas met namen als de 'corona-storm' wat is gaan liggen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.651
Denk dat we nog wat geduld zullen moeten hebben. Volgens mij komen zowel pkp als rw pas met namen als de ‘corona-storm’ wat is gaan liggen.

stomme storm
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
De tijd begint overigens wel te dringen, nog ca 5 maanden voor het festival en de eerste reeks namen moet nog komen, kaartverkoop van start gaan... Zou men serieus wachten tot eind april met het concert van Bon Iver (als het zelfs doorgaat) om dan de eerste namen pas te lossen? Kan me ook ergens wel voorstellen dat het een grote chaos is nu achter de schermen in de concert -en festivalwereld maar toch.. Als men niet wilt af stevenen op wederom een slap verkopend jaar (iets wat ze zich niet echt meer kunnen permitteren volgens mij), dan kondigt men hoe sneller hoe liever wat namen aan, denk ik zo.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
De tijd begint overigens wel te dringen, nog ca 5 maanden voor het festival en de eerste reeks namen moet nog komen, kaartverkoop van start gaan… Zou men serieus wachten tot eind april met het concert van Bon Iver (als het zelfs doorgaat) om dan de eerste namen pas te lossen? Kan me ook ergens wel voorstellen dat het een grote chaos is nu achter de schermen in de concert -en festivalwereld maar toch.. Als men niet wilt af stevenen op wederom een slap verkopend jaar (iets wat ze zich niet echt meer kunnen permitteren volgens mij), dan kondigt men hoe sneller hoe liever wat namen aan, denk ik zo.

Denk dat ze nu geen namen gaan bekend maken omdat dat nieuwsbericht waarschijnlijk verdwijnt tussen al de virusberichtgeving. Maar ze kunnen inderdaad geen maanden meer wachten.
Langs de andere kant even door mijn mails gegaan en tot 2012 waren de eerste namen pas vaak eind maart begin april.

Het concert van Bon Iver is niet uitverkocht, dus verwacht, dat als die al komt, ze die pas erna gaan bekend maken. Maar ze kunnen ondertussen al wel een deel andere namen al wel bekend maken natuurlijk.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
463
254
De AB is volledig dicht tot eind maart. Vrees dat we niet snel namen voor pukkelpop zullen krijgen nu.
 

monolord

Nieuw lid
14 mrt 2020
1
0
Volgens Deze site komt clutch op 22 sep (zal wel Augustus zijn) naar pkp

http://theobelisk.net/obelisk/2020/03/03/clutch-the-obelisk-box-record-store-day/
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
181
5
Kaoss houdt het alvast goed vol!
Jammer dat er weinig nieuwe geruchten bijkomen door de huidige situatie.

Voor mij mogen alvast The Tallest Man On Earth, FKA Twigs, Angel Olsen, Shabaka & The Ancestors, Shame en Parquet Courts erbij komen, naast een deel van de door kaoss geopperde namen.

?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken