Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Kereltje wrote:
Ken is in een loslippige bui: Headliners blijkbaar voornamelijk backup opties, hij noemt Editors en Chemical Brothers. Ze zouden ook naast Bon Iver gegrepen hebben.

Undercard wel sterk, veel namen die ook al aangekondigd waren voor andere festivals in die periode.

Kaoss volgend jaar dus niet meteen geloven.

Dat is inderdaad wel wat pover. Geen headliners waar je indruk mee maakt. Aan de andere kant heb ik Chemical Brothers nog nooit gezien en wil ze nog weleens afstrepen en ben best fan van Editors, dus daar maak je me ook wel blij mee. Had me er dus wel mee vermaakt. En blijkbaar op dag 3 Drake en RATM ?

We zullen helaas nooit weten wat waar was.
The Power of Ken ;)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Wel, een naam was dus al zeker voor 2020: Lander Gyselinck bevestigt dat hij met STUFF. op Pukkelpop zou staan, hun enige show deze zomer.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
312
Hoe het programma er ook uit had gezien, waarschijnlijk was ik dit jaar toch weer naar Pukkelpop gegaan.

Maar helaas ...

Normaal nu al de eerste voorbereidingen getroffen en lekker in de sfeer komen met het voorluisteren van (onbekende) artiesten.
Nu maar Luikse wafels gekocht om toch een beetje de Belgische sfeer te krijgen ....
Ik mis het!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Hoe het programma er ook uit had gezien, waarschijnlijk was ik dit jaar toch weer naar Pukkelpop gegaan.

Maar helaas …

Normaal nu al de eerste voorbereidingen getroffen en lekker in de sfeer komen met het voorluisteren van (onbekende) artiesten.
Nu maar Luikse wafels gekocht om toch een beetje de Belgische sfeer te krijgen ….
Ik mis het!

Ik hoor je.

Ik had de kaartjes al gekocht, zou met mijn neefje gaan. Zijn eerste festival.

Ik ben benieuwd of Pukkelpop ook op korte termijn wat eerste namen zal lossen of traditiegetrouw wacht tot februari. Ik heb zo'n gevoel dat als je als festival op de radar wil blijven staan in deze tijden dat wat namen al nodig zijn. Omdat er al zoveel te koop is qua kaarten ben ik van plan om over niet al te lange termijn de keuze te maken waar ik heen wil, bij Pukkelpop durf ik er niet meer blind vanuit te gaan dat het wel goed zit met de line-up. Dus zonder een paar namen zal Pukkelpop voor mij waarschijnlijk afvallen voor 2021.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
312
Ik zeg ook elk jaar het programma af te wachten, maar meestal zit er toch genoeg bij om elke dag een mooi programma te maken.
En de sfeer, de bezoekers, de muziek, het lekker relaxed rondlopen: allemaal dingen waarom ik toch elk jaar weer ga.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.980
2.024
https://www.tvl.be/nieuws/honderd-ooievaars-strijken-neer-op-pukkelpopweide-103044

Die zeggen foert tegen de corona maatregelen en houden toch hun festival dus
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
312
Als ik dat filmpje zie, moet ik gelijk denken aan het kleine supermarktje in de straat achter het kerkje.
Hoop toch dat ze het kunnen volhouden, nu ze een jaar zonder de grote verkopen van de Pukkelpopbezoekers moeten doen.
Geldt natuurlijk voor alle bedrijfjes en verenigingen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
312
Pukkelpop zal de komende dagen enkele concerten uitzenden:

- donderdag The XX van 2017
- vrijdag Queens of the Stone Age van 2014
- zaterdag Foor Fighters van 2012
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Op hun Instagram teasen ze ook naar een aankondiging om 16u op hun Facebook.
Verrassing, eerste namen of iets anders?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Ja.. nogal. Een livestream van het plaatsen van de Pukkelpopletters op een leeg grasveld met live commentaar. Nop, laat maar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Ja.. nogal. Een livestream van het plaatsen van de Pukkelpopletters op een leeg grasveld met live commentaar. Nop, laat maar.
vind het wel een vorm van hilariteit...

leuk wel
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Reading and Leeds festival (weekend na PKP) maakt hun eerste namen bekend:

Stormzy Catfish & The Bottlemen Post Malone Disclosure Liam Gallagher Queens of The Stone Age
AJ Tracey Ashnikko Beabadoobee Dababy Doja Cat Fever 333 Lewis Capaldi Lyra Mabel Madison Beer MK Sofi Tukker Two Door Cinema Club 100 Gecs
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.535
10.989
Reading and Leeds festival (weekend na PKP) maakt hun eerste namen bekend:

Stormzy Catfish & The Bottlemen Post Malone Disclosure Liam Gallagher Queens of The Stone Age
AJ Tracey Ashnikko Beabadoobee Dababy Doja Cat Fever 333 Lewis Capaldi Lyra Mabel Madison Beer MK Sofi Tukker Two Door Cinema Club 100 Gecs
Staat al in het topic van Pukkelpop 2021 ;) Die topics boven in je beeldscherm (naast instellingen, inbox en dergelijke) sturen je helaas nog steeds naar 2020.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Pukkelpop is nu al ruim 1,5 jaar doodstil, zonde van dit ooit mooie festival. Met het gerucht van RW dat verplaatst wordt vrees ik met grote vrezen voor de Pukkelpop line-up als het doorgaat. De afgelopen jaren was het al niet veel meer gedurende een normaal jaar..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.933
8.574
Pukkelpop is nu al ruim 1,5 jaar doodstil, zonde van dit ooit mooie festival. Met het gerucht van RW dat verplaatst wordt vrees ik met grote vrezen voor de Pukkelpop line-up als het doorgaat. De afgelopen jaren was het al niet veel meer gedurende een normaal jaar..

Vond Pukkelpop meestal net iets beter en completer qua lineup dan broertje Lowlands, tot inderdaad de laatste jaren. En dat is zeker zonde. Maar geloof ook wel echt dat ze zich kunnen herpakken. Misschien zorgt deze situatie er zelfs voor dat ze weer naar de tekentafel terugkeren...

Ga nog ff een lans breken voor die editie van 2017 en dan vooral die eerste dag. Wat ze allemaal op één dag gepropt kregen toen. The XX, Editors, Solange, PJ Harvey, Moderat, Interpol, Cypress Hill, Mac Demarco, Ryan Adams, Vince Staples, Stormzy, Ty Segall, Sigrid, Strand Of Oaks, Amelie Lens, Dave Clarke, Denzel Curry,...

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken