Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

Wishlist is het inderdaad wel heel overhyped voor, maar namen lijkt me wel een beetje vroeg... we zullen zien!

Rock Torhout wrote:
Pendulum Live staat op 29 Augustus op Creamfield festival (Engeland). Meteen een mooie kanshebber voor Pukkelpop.

Staan die nu niet al 3 of 4 jaar in de buurt van Pukkelpop?
Is helaas niet live, maar 'trinity': basically een dj-set met live vocals van Rob Swire. Maar toch zullen die live vocals waarschijnlijk wel het verschil maken om ze deze keer wél te boeken.

Gaat al in verkoop (early bird). Wat mij opvalt, is dat je na nieuwjaar 3 euro per pintje betaalt in voorverkoop. Vorig jaar kwam dit nog neer op 2,65. Staat niet bij hoeveel het ter plaatse zal kosten.

Is inderdaad toch een fikse prijsstijging (ook voor de combi's) en vooral opvallend. Dat moet toch het eerste festival zijn in België dat tickets begint te verkopen zonder een naam aangekondigd te hebben? Een festivalverkoop starten met een beperkt aantal namen is één iets, maar zonder namen, dat is wel zéér karig :lol:

Dat terwijl Pukkelpop tegenwoordig het laatste festival is dat ik regelmatig al eens bezoek waar ik tegenwoordig blind een kaart voor zou kopen.

Maar da's persoonlijk natuurlijk.
Ik ken er genoeg die het wel zouden doen en dan 3 dagen in de boiler kamperen.

- Tickets in de verkoop voor er een naam bekend is (lees: zo vroeg mogelijk inkomsten verzekeren)
- Ticketprijs nog maar eens omhoog
- Verhalen over kleinere budgetten voor de programmering

Klinkt allemaal niet zo veelbelovend. Zeker aangezien de huidige namen in het geruchtencircuit voor augustus niet bijzonder indrukwekkend zijn. Al kan er op dat vlak nog veel veranderen.

Ik denk niet dat de bonnen in prijs gaan stijgen. Dat de 60 doorstreept is en de goedkopere prijs er langs staat, deden ze vorig jaar ook al.

Net twee weekendtickets gekocht. Toch leuk die vroege vogel korting. Komend jaar dus na enkele jaartjes afwezigheid weer present op de wei. Samen met mijn neefje (16 jaar), zijn eerste festival. We gaan samen ontdekken welke muziek hij live tof vindt. Wel alvast aangekondigd dat er ongetwijfeld een aantal bands zullen staan waarbij hij geen keuze heeft en we op een mooie plek de hele show meepakken. Ik ben erg benieuwd met welk moois de Marque en Club dit jaar gevuld zijn,

Volgend jaar Bring Me The Horizon in de Boiler Room?
[video]https://www.youtube.com/watch?v=2esGjDueRTI[/video]

Users who are viewing this thread