Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Het festival is wel vlakbij een treinstation... Maar dat is een klein station waar niet zoveel passage is. Leuven > Pukkelpop geraak je op een uurtje met de trein, maar je hebt maar 1 trein per uur. Dus van nederland kan dat inderdaad misschien wel wat moeilijker zijn.
 

ppganger

Playlistbediener
29 mrt 2018
32
0
Na jaren pinkpop laat ik die nu links liggen en ga voor een dagje Pukkelpop , denken jullie dat er voor de zondag nog interessante namen bij gaan komen ?
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Die dag heeft tegenover respectievelijk 5 en 3 middelgrote namen minder als de vrijdag en zaterdag. Dus ik vermoed dat daar toch nog iets vrij groot bij moet komen. Al valt op die dag vooral het gebrek aan veel grote Dancenamen op dus ik vrees ervoor dat er daar mss nog wel wat grote plaatsen mee gevuld gaan worden. Ik hoop alvast op nog wat goeds want het is voorlopig voor mij de minste dag.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Na jaren pinkpop laat ik die nu links liggen en ga voor een dagje Pukkelpop , denken jullie dat er voor de zondag nog interessante namen bij gaan komen ?

Dat hangt er een beetje van af van wat jij interessant vindt, want Pukkelpop programmeert breed.
Ik kan alleszins geen namen noemen waarvan ik denk dat ze sowieso naar Pukkelpop zullen komen, de mogelijkheden zijn divers.
 

christaverheijen

Playlistbediener
20 mrt 2019
7
0
Hallo Allemaal!
Als het goed is zijn jullie allemaal liefhebbers van Muziek. Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar Muziekliefhebbers en hun wensen en behoeften.
Dit onderzoek in onderandere in vorm van een enquête. De enquête invullen duurt 5 tot 10 min en je helpt me er enorm mee.
Het kan anoniem als je wilt.

De enquête kun je hier invullen:
http://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_ebyIH8rfAhCGBfv

SUPER bedankt alvast!
Groetjes Christa
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
The Van Jets zouden deze zomer nog één groot Belgisch festival doen (aldus de frontzanger op StuBru). Ze zijn zowat vaste gast op pkp, dus volgens mij komen ze naar Kiewit.

Trouwens nog geruchten van het efestivals-forum: Childish Gambino was aanvankelijk headliner op pkp en andere Europese festivals, maar heeft uiteindelijk afgehaakt.
 

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
255
9
Trouwens nog geruchten van het efestivals-forum: Childish Gambino was aanvankelijk headliner op pkp en andere Europese festivals, maar heeft uiteindelijk afgehaakt.
Enorm jammer, was samen met Daft Punk en The Strokes mijn abolute droomheadliner!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Om mij te overtuigen voor een combi te gaan ipv enkel zaterdag hoop ik nog op wat van dit lijstje: The Distillers, FIDLAR, Stella Donnelly, Deerhunter, White Reaper, Fontaines DC, Together Pangea op de andere dagen.

Kan Foals niet nog als extra grote naam op vrijdag of zondag? Zag net dat hun clubshow in België is uitverkocht dus kan/mag nu misschien stilaan aangekondigd worden.

Jammer genoeg denk ik dat we volgende namen kunnen schrappen wegens op 50 jaar Woodstock dat zelfde weekend: The Raconteurs, Robert Plant, The Black Keys, Soccer Mommy, Cage The Elephant, boyGenius, Courtney Barnett,... vooral die laatste had ik echt wel verwacht.

Maar ook goed nieuws volgende moeten we ook niet meer verwachten dan: The Killers, Imagine Dragons, Run The Jewels, Halsey, Chance The Rapper,...
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
77
42
Gisteren op het concert van Panic At The Disco sloot Brendon Urie af met een "See you soon!". Misschien zien we hen op Pukkelpop weer?
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Gossip, Lilly Allen, Clean Bandit en Kelis op het nieuwe Love Sensation festival in Dublin, op zondag 18 augustus. Zie ik wel iets van doorkomen! (Clean Bandit staat al op Werchter)
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Als we de statement van Lowlands mogen geloven, vallen Clairo en Joji weg.
Bear's Den is dan wel weer een mogelijkheid als gedeelde naam met Werchter.

Welke Belgische artiesten komen er volgens jullie nog bij? Ik gok op Tamino (want die heeft zichzelf al aangekondigd), Zwangere Guy en Angele.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Als we de statement van Lowlands mogen geloven, vallen Clairo en Joji weg.
Bear’s Den is dan wel weer een mogelijkheid als gedeelde naam met Werchter.

Welke Belgische artiesten komen er volgens jullie nog bij? Ik gok op Tamino (want die heeft zichzelf al aangekondigd), Zwangere Guy en Angele.

Tja, voor die vrijdag pre-party zullen er ongetwijfeld veel Belgen bij komen. Trixie Whitley, Sons, Glints, Black Box Revelation, Tessa Dixson, Gestapo Knallmuzik, SHHT en Dead Man Ray zie ik nog een plekje krijgen. En dan de drie die jij hierboven noemt.

Moet zeggen dat ik wel tevreden ben met de Belgen die er al staan. Blackwave, Raketkanon, Brutus, Cocaine Piss en Equal Idiots zijn allemaal wel mooie toevoegingen.
 

deev

Playlistbediener
20 jan 2018
25
0
Op de instagram van pkp wordt weer gehint naar 16u vandaag! Nieuwe namen?
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Jep, nieuwe namen. Gossip en A Day To Remember zouden er zeker bij zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken