Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Raar, mobiel is het bolletje om naar de eerste ongelezen post te gaan niet beschikbaar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.944
6.194
https://www.facebook.com/SummerWellFestival/posts/1943915082321508


The 1975, Pale Waves en Tender eerste namen voor een Roemeens festival waar die eerste het festival gaat headlinen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Past zeker in de lijn van Pukkelpop. Ze kunnen ook prima op Werchter staan maar wanneer je kijkt naar op welke leeftijdscategorie Pukkelpop zich focust dan lijkt mij dit een logische sub.
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
78
42
Gisterenavond tijdens het concert van CHVRCHES in de AB zeiden ze 'See you soon'. Misschien dat ze dat steeds zeggen, maar mogelijk is het wel iets voor Pukkelpop? De laatste keer dat ze er stonden was 2016 volgens mij.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Een week voor PKP spelen er kandidaten voor de rockdag: The Offspring, Good Charlotte en Of Mice & Men. https://www.open-flair.de/2019/artists
Enkel de laatste lijkt me interessant. The Offspring mag eens een zomer België skippen.

Vorige week Aphex Twin gezien in Italië. Die is altijd welkom!
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Jammer genoeg ben ik steeds minder en minder fan van de Foo Fighters.
Die hun shows worden steeds meer cliché en zijn te lang uitgerokken.

Maar het blijft een gigantische verbetering ten opzichte van Bastille en Oscar and the Wolf.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.200
3.027
Met die Reading aankondiging kunnen we waarschijnlijk Foo Fighters en Twenty One Pilots wel opschrijven als headliner. Acts als Post Malone en Pale Waves zullen er ook wel staan. The 1975 en Bastille als ze niet op Werchter staan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Met die Reading aankondiging kunnen we waarschijnlijk Foo Fighters en Twenty One Pilots wel opschrijven als headliner. Acts als Post Malone en Pale Waves zullen er ook wel staan. The 1975 en Bastille als ze niet op Werchter staan.
Nieuwe ontwikkeling, Foo Fighters op de LL/PKP-zaterdag in Glasgow...
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Thijs wrote:
Met die Reading aankondiging kunnen we waarschijnlijk Foo Fighters en Twenty One Pilots wel opschrijven als headliner. Acts als Post Malone en Pale Waves zullen er ook wel staan. The 1975 en Bastille als ze niet op Werchter staan.

Nieuwe ontwikkeling, Foo Fighters op de LL/PKP-zaterdag in Glasgow…
gerucht van in Augustus blijkt te kloppen
Pukkelpop verzet zijn weekend voor FooFighters
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
visdave34 wrote:

Thijs wrote:
Met die Reading aankondiging kunnen we waarschijnlijk Foo Fighters en Twenty One Pilots wel opschrijven als headliner. Acts als Post Malone en Pale Waves zullen er ook wel staan. The 1975 en Bastille als ze niet op Werchter staan.


Nieuwe ontwikkeling, Foo Fighters op de LL/PKP-zaterdag in Glasgow…

gerucht van in Augustus blijkt te kloppen
Pukkelpop verzet zijn weekend voor FooFighters
Hmm, lijkt me juist niet toch? Donderdag had dan toch veel logischer geweest? En als ze op de zondag staan, zouden ze zaterdag Glasgow, zondag PKP en maandag Belfast moeten doen. Logistiek ook niet echt voor de hand liggend.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ja inderdaad, Foo Fighters op donderdag zou toch veel logischer zijn? Ik zie ze enkel nog op vrijdag komen.

Voor de rest vind ik het een weinig hoopgevende affiche: Bastille, Twenty One Pilots, ... Ik zie PKP gewoon weer Bastille aankondigen na hun concert in het Sportpaleis.


 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken