Pukkelpop 2018 - Nieuws en geruchten

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
406
90
Waarom eigenlijk die bizarre prijsstijging tussen 2014>2015? Dat was gewoon 10%, ze houden hem dan wel 3 jaar op de 199, maar toch.

En 240 neerzetten voor 2018 is natuurlijk gewoon flauw. In principe is dat 205+10, waar je die 10 weer terug kan krijgen. Prijsstijging van zo’n 3%. Vind ik niet eens heel gek nadat het 3 jaar gelijk is gebleven. Ze proberen je alleen een beetje te naaien camping-technisch, met die 25 voor die camping dichtbij.

Ok, 240 is misschien een beetje flauw... maar het is wel 230 hé.. Je wil toch niet elke dag minstens een uur verliezen door te wachten op de bus, en op de bus te zitten?
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Hey, vorig jaar zaten we op Relax+ en dat is bijzonder goed bevallen. (Ga toch niet op vakantie)

Ik lees echter......Relax+ is op loopafstand van het festivalterrein...

Dit was normaliter niet, want pendelbus.

Zouden ze de ligging van deze camping veranderd hebben richting chill?
 

danny1617899896

Campingartiest
11 jan 2018
89
0
Hey, vorig jaar zaten we op Relax+ en dat is bijzonder goed bevallen. (Ga toch niet op vakantie)

Ik lees echter……Relax+ is op loopafstand van het festivalterrein…

Dit was normaliter niet, want pendelbus.

Zouden ze de ligging van deze camping veranderd hebben richting chill?
Wandelafstand zeggen ze al jaren. Heb in 2014 op B gelegen en toen waren er ook pendelbussen maar liepen we gewoon door de belachelijke wachttijd 's nachts. Ongeveer een 40 minuten wandeling als ik het mij goed herinner.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Hoe zit het eigenlijk met parkeren? Ben nog nooit op Pukkelpop geweest, maar wil eventueel op de donderdag gaan. Is dit goed te doen?
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
181
5
Bon.
Greg en Martin2, krijgen we deze week nieuwe namen, of moeten we nog wat langer hopen op die geweldige undercard? (En dan vooral de tweede lijn...) :-D
 

Jocelyn Timmermans

Playlistbediener
11 feb 2016
23
0
Pukkelpop heeft genoeg parkeergelegenheid, maar zelf parkeer ik altijd op een veldje langs een tankstation dat door bewoners van Kiewit is ingericht als parkeerplaatsje. Kun je fijn altijd in- en uitrijden en kost iets minder. Als je kampeert op camping Chill is het wel een aardig stukje lopen met je bagage, ik weet niet hoe dat met camping Relax zit.
 

martin2

Campingartiest
22 dec 2017
98
21
Bon.
Greg en Martin2, krijgen we deze week nieuwe namen, of moeten we nog wat langer hopen op die geweldige undercard? (En dan vooral de tweede lijn…)
1f600.svg
de nieuwe lading zal pas ten vroegste na de paasvakantie zijn, dus eind april normaal gezien. En over die tweede lijn zullen we moeten afwachten :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Magical12 wrote:
Bon.
Greg en Martin2, krijgen we deze week nieuwe namen, of moeten we nog wat langer hopen op die geweldige undercard? (En dan vooral de tweede lijn…)
1f600.svg


de nieuwe lading zal pas ten vroegste na de paasvakantie zijn, dus eind april normaal gezien. En over die tweede lijn zullen we moeten afwachten
1f642.svg

Wat een bende zeg. Ik vind dat Pukkelpop, meer dan ooit, heel sukkelachtig overkomt dit jaar.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Dat bericht van die volgende lading namen van radio 2 zal dan maar om te lachen geweest zijn.
Eerder van dan zou pukkelpop de rest van de affiche deze week ook al moeten droppen. (niet dus)
Sorry voor het misverstand maar hoop doet leven.
Maar ik las gisteren:
Het Belgische festival heeft maar liefst 10 podia, waar ieder jaar zo’n 200 artiesten optreden. Van metal en rock tot pop of house,
bron: https://festileaks.com/2018/03/we-vroegen-jullie-mening-over-de-line-up-van-pukkelpop-2018-en-dit-is-jullie-oordeel/
Wie goed kan tellen telt ook nog de wablief? en shelter.
Zou het dan toch? Ik betwijfel het.
Zie de alinea pukkelpop 2018 onder de tweede grote afbeelding.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.519
Dat bericht van die volgende lading namen van radio 2 zal dan maar om te lachen geweest zijn.
Eerder van dan zou pukkelpop de rest van de affiche deze week ook al moeten droppen. (niet dus)
Sorry voor het misverstand maar hoop doet leven.
Maar ik las gisteren:
Het Belgische festival heeft maar liefst 10 podia, waar ieder jaar zo’n 200 artiesten optreden. Van metal en rock tot pop of house,
bron: https://festileaks.com/2018/03/we-vroegen-jullie-mening-over-de-line-up-van-pukkelpop-2018-en-dit-is-jullie-oordeel/
Wie goed kan tellen telt ook nog de wablief? en shelter.
Zou het dan toch? Ik betwijfel het.
Zie de alinea pukkelpop 2018 onder de tweede grote afbeelding.

Ik ben bang dat het hier eerder gaat om het hergebruik van een oud stukje tekst. De line-up geeft geen enkele indicatie van de terugkeer van de Shelter (op Amenra na).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Ik ben is heel benieuwd hoe de verkoop gaat lopen, op sociale media hebben ze al heel de weken lopen zwieren met reminders zodat we het zeker niet zouden vergeten om tickets te kopen vandaag. De zaterdag is traditioneel de dag waar veel dagjes mensen op af komen maar met Kendrick Lamar, Imagine Dragons en Bazart bovenaan die dag twijfel ik toch wat of dat veel 'ouder' volk gaat trekken..

Amenra gaat gewoon de Club met de grond gelijk maken, intiem voor een paar honderd geïnteresseerden.. Want Pukkelpop.
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Ik ben is heel benieuwd hoe de verkoop gaat lopen, op sociale media hebben ze al heel de weken lopen zwieren met reminders zodat we het zeker niet zouden vergeten om tickets te kopen vandaag. De zaterdag is traditioneel de dag waar veel dagjes mensen op af komen maar met Kendrick Lamar, Imagine Dragons en Bazart bovenaan die dag twijfel ik toch wat of dat veel ‘ouder’ volk gaat trekken..

Amenra gaat gewoon de Club met de grond gelijk maken, intiem voor een paar honderd geïnteresseerden.. Want Pukkelpop.

De Shelter was nochtans bomvol in 2015 bij Amenra, en dat was toen een behoorlijk grote tent.

Ik zie ze in de marquee spelen. Amenra is ook goed gehyped geweest de laatste Jaren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Maar hoeveel mensen die er toen nog bij waren, gaan nu ook naar Pukkelpop komen, al dan niet voor 3 dagen? In het genre van Amenra is er die dag namelijk ook niet echt veel dat ook maar een beetje in hetzelfde genre ligt als hun, dus qua dagjes mensen moet dat ook meevallen die speciaal voor hen zullen komen kijken (ik bedoel de grote namen die dag zijn fucking Oscar & The Wolf en Travis Scott??) haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken