Pukkelpop 2017

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Al ergens een update van de vermoedelijke uurindeling via clashfinder?
Yup, heb die ge-update. Heb Mainstage & Lift tegenover mekaar gezet zodat die niet clashen (Lift zal volgens mij op de oude plek van Wablief?! komen) en Marquee en Club tegenover mekaar gezet (Club komt hoogstwaarschijnlijk op de plaats waar de Shelter was). Daarnaast heb ik iedere band/artiest minstens 50" gegeven, want Chokri zei dat er langere settijden en meer tijd ging zijn tussen acts dus idk. Volgens m'n clashfinder zouden er dan nog 42 acts moeten komen (en zonder de langere settijden, 47) :')

https://clashfinder.com/s/pkp2017
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
WesleyNoH wrote:
Al ergens een update van de vermoedelijke uurindeling via clashfinder?


Yup, heb die ge-update. Heb Mainstage & Lift tegenover mekaar gezet zodat die niet clashen (Lift zal volgens mij op de oude plek van Wablief?! komen) en Marquee en Club tegenover mekaar gezet (Club komt hoogstwaarschijnlijk op de plaats waar de Shelter was). Daarnaast heb ik iedere band/artiest minstens 50″ gegeven, want Chokri zei dat er langere settijden en meer tijd ging zijn tussen acts dus idk. Volgens m’n clashfinder zouden er dan nog 42 acts moeten komen (en zonder de langere settijden, 47) :’)

https://clashfinder.com/s/pkp2017

Maar als de Wablief op de oude plek komt, dan is een clash met de Main niet relevant. SWablief stond niet in de buurt van de Main. Het was voorheen de Club en Main die niet konden clashen.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
408
94
kaart 2016:
http://img.humo.be/q100/w1200/h628/img_159/1593001.jpg

Zou het niet gewoon de Castello en Booth locatie zijn die weg gaat?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
975
297
kaart 2016:
http://img.humo.be/q100/w1200/h628/img_159/1593001.jpg

Zou het niet gewoon de Castello en Booth locatie zijn die weg gaat?

denk eerder dat het terrein niet echt kleiner wordt, maar gewoon enkele podia verschoven zullen worden en groter zullen worden. Denk dat de lift op de plek van de Shelter zal komen te staan en ook groter zal worden. Of de lift op de plek van de wablief, de dancehall wat verder van de boiler,... gewoon wat schuiven en de podia wat meer ruimte geven. lijkt mij ook niet zo slecht want de dancehall en de boiler room lopen echt wel te veel door elkaar. Maar toch hopen dat ze volgend jaar terug de shelter toevoegen:)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Aan de acts te zien als de Marquee in ieder geval een stuk groter worden. Ik hoop zelf op een soort 'halve main stage' concept, waardoor je niet in een zweterige, claustrofobische tent moet staan de hele dag.
 

Jules G

Playlistbediener
27 okt 2015
41
0
Welke namen verwachten jullie donderdag nog in de boiler room? Is het mogelijk dat Nina Kraviz nog afsluiter blijkt te zijn, of is dat niet meer mogelijk wegens late timing en het feit dat ze er vorig jaar al stond?

Verder hoop ik dat ze Yung Internet nog regelen. Opkomend raptalent uit Nederland, echt heel trippy muziek.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Welke namen verwachten jullie donderdag nog in de boiler room? Is het mogelijk dat Nina Kraviz nog afsluiter blijkt te zijn, of is dat niet meer mogelijk wegens late timing en het feit dat ze er vorig jaar al stond?
Geen idee of het was maar ze staat al op TML en op Dour + ze was er vorig jaar. Verwacht voor die donderdag misschien nog 1 techno naam ofso maar de rest zal wel uit de trap / mainstream shiz komen. Je kan de boiler niet de ganse dag op techno laten draaien al zou die indeling van techno / dubstep + mainstream shiz / dubstep + dnb zoals die van vorig jaar wel goed zijn. Maar daar lijkt 't dit jaar niet op uit te draaien met bv Cashmere Cat en Paul Kalkbrenner op zaterdag of Jauz en 2manydjs op vrijdag haha

Stiekem hoop ik zelf nog dat ze Francis + The Lights in de Club droppen. Ik hoorde trouwens ergens dat Bon Iver de vervanging zou zijn voor Chance The Rapper al geloof ik daar niet echt in want die Europese tour moet nog steeds worden ingehaald en hij blijkt maar een aantal festivals te doen deze zomer dus hm.
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Aan de acts te zien als de Marquee in ieder geval een stuk groter worden. Ik hoop zelf op een soort ‘halve main stage’ concept, waardoor je niet in een zweterige, claustrofobische tent moet staan de hele dag.

Ik vind een tent juist 10x beter dan zo'n hoofdpodium waar het geluid met een beetje pech compleet verwaait of je in de regen staat.
 

Obstacle 1

Campingartiest
21 mei 2017
56
0
Iemand enig idee waaruit het laatste aantal namen zou kunnen bestaan? Ik ga al naar Best Kept Secret dit jaar maar ik zit nu ook serieus te overwegen om Pukkelpop te bezoeken
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Iemand enig idee waaruit het laatste aantal namen zou kunnen bestaan? Ik ga al naar Best Kept Secret dit jaar maar ik zit nu ook serieus te overwegen om Pukkelpop te bezoeken

Je weet wel, die glazen bol die niemand heeft. Maar heel veel bands/DJ's zullen het niet meer worden. Men heeft dit jaar besloten te bezuinigen en er staan fors minder acts dan voorgaande jaren.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
408
94
@shotgvn Je moet De Ideale Wereld nog toevoegen aan je clashfinder.
Ook Moet Boys Noize & Richie Hawtin gewisseld worden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
@shotgvn Je moet De Ideale Wereld nog toevoegen aan je clashfinder.
Ook Moet Boys Noize & Richie Hawtin gewisseld worden.
Het ding is met het verdwijnen van de Wablief? heb ik geen idee waar ze die zouden placeren, meest logische zou de Lift zijn denk ik maar ook dat trek ik in twijfel omdat het niet echt een act of een band is denk ik dat ze die misschien wel in de Petit Bazaar droppen zoals de Radio Topkaas en shiz elk jaar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Was daarnet ff door de Twitter van PKP aan het gaan en een paar dagen terug (29 mei) kregen ze de vraag of de vervanger voor Chance The Rapper al in orde is en dat bleek niet het geval te zijn. Blijft dus precies wel goed aanslepen merk ik of de onderhandelingen met zijn vervanger lopen niet soepel. Tkan van alles zijn
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Helaas kan kendrick lamar afgeschreven worden als vervanger van chance. Is tijdens pkp in de VS.

Leek me sowieso al afgeschreven wegens enkel nog headlineshows sinds TPAB. Om diezelfde reden kunnen we Frank Ocean en Bon Iver ook wel vergeten.

Op eFestivals poneerde iemand trouwens Sean Paul als vervanger. Is nog vrij op donderdag en Pukkelpop past goed in zijn tourschema (vrijdag op Lowlands). is ook headliner op Les Ardentes wat het wachten op de aankondiging kan verklaren. En zo'n zonnig feestje op de Main Stage gaat er bij het Pkp-publiek altijd in, dat hebben o.a. Sigma en Major Lazor de voorbije jaren nog bevestigd.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Sean Paul lijkt inderdaad ook de vervanger bij Lowlands, en Sean Paul kan nog de donderdag waar volgens mij Chance The Rapper ook gepland stond voor het headlinerduo The XX en Editors.

Edit: hopelijk kiezen ze echter voor Solange en mag ze pas bekend gemaakt worden na Dour.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
Aangezien ik heel fel uitkijk naar graspop etal meeting volgende week weet je al voor welke muziek ik ben.
Toch zal ik blij zijn met Sean Paul. Om één of andere rede was ik daar vroeger fan van. Wie is opgegroeid in de tijd dat get busy populair werd?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.229
10.663
Aangezien ik heel fel uitkijk naar graspop etal meeting volgende week weet je al voor welke muziek ik ben.
Toch zal ik blij zijn met Sean Paul. Om één of andere rede was ik daar vroeger fan van. Wie is opgegroeid in de tijd dat get busy populair werd?

Hier precied hetzelfde! Tel de dagen af naar Graspop maar Get Busy is jeugd sentiment. Ff old school bubblen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
975
297
Ik hoop dat ze doorhebben dat rock toch wel degelijk kaarten verkoopt aangezien de zaterdag de enige dag is dat al bijna is uitverkocht en dat de zaterdag ook de enige dag is die een beetje in de lijn ligt met vorige jaren kwa programmatie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken