Pinkpop 2026

Helene Fischer GIF by ZDF

Die zie ik 27 juni in Keulen , eventueel de kater van PP verwerken of toch niet???.

Het zal Pinkpop toch niet overkomen dat ze na LP vorig jaar, dit jaar naast The Cure grijpen? :O

Ik heb er nog steeds wel vertrouwen in.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Worden veel dezelfde namen genoemd hier.

even wat out of the box

one republic?
wolf alice
sam fender
lady gaga
till lindemann

hoe staan we tov deze namen / kansen dat die gaan touren/komen

• Leuk
Waarderingen: EFDEE
The Cure op 3 juli in Polen (Open'er) maakt kans groot dat the Cure op 5 juli RW gaat afsluiten. In dat geval zie ik ze niet echt op Pinkpop belanden.
Of delen Pinkpop en RW soms belangrijke headliners?

The Cure op 3 juli in Polen (Open'er) maakt kans groot dat the Cure op 5 juli RW gaat afsluiten. In dat geval zie ik ze niet echt op Pinkpop belanden.
Of delen Pinkpop en RW soms belangrijke headliners?
Heh? Elk jaar wel bijna. Dit jaar nog Olivia Rodrigo. Vorig jaar Maneskin. Dit sluit Pinkpop niet uit.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Worden veel dezelfde namen genoemd hier.

even wat out of the box

one republic?
wolf alice
sam fender
lady gaga
till lindemann

hoe staan we tov deze namen / kansen dat die gaan touren/komen
Dat Till maar thuisblijft en met One Republic heb ik ook niks. Andere 3 mogen wel doorkomen, Gaga zou echt vette vis zijn om binnen te hengelen als Pinkpop zijnde!

We roepen een hoop namen, maar ben nog altijd enorm benieuwd wat de komst van Ide Koffeman (DTRH) met zich mee gaat brengen en uiten in de Line up. Kan heel goed zijn dat er hierdoor toch andere namen geboekt gaan worden die bijv eerst té moeilijk etc werden gevonden.
En als ik naar andere festivals kijk die nu al vrij vroeg zijn begonnen met namen bekend maken heb ik het gevoel dat ook Pinkpop in de maand oktober zal komen met hun eerste headliner.

Ik ken de beste man eigenlijk niet, maar deed dus voorheen de organisatie van DTRH? Of hoe moet ik hem inschatten?

Lol Till op Pinkpop. Dat gaat nevernooitniet gebeuren.
why not?

rammstein was ook ooit geboekt, en pinkpop boekt soms vaker wel wat 'schunnigere' bands op zn tijd.

maar goed hij staat ook op gedeelde headline spots op graspop dus wat dat betreft zou ie niet voor een lage spot op PP gaan.

Users who are viewing this thread