Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
gewoon lukraak namen noemen terwijl er totaal niet gekeken wordt of die act volgend jaar gaat touren, jullie hebben echt nx te doen he!!
met enige logica die ik kan bedenken : foo fighters die de tour gaat inhalen die ze dit jaar hebben afgelast.
en aangezien die waarschijnlijk geboekt waren voor Pinkpop 2025, is dat een naam die een realistische kans maakt op Pinkpop 2026.
en een band als Mumford & sons heeft een nieuw album uit, touren deze zomer in usa, nov/dec europa, dus valt aan te nemen dat ze in 2026 : jan australie/ azie en dan maart weer usa , en daarna in de zomer europesche festivals gaan doen.
zijn er nog meer bands waar een logische redenatie achter zit?
Imagine Dragons zijn de arena's allang ontgroeid en doen al een aantal jaar stadions, stonden vorige week nog in de Johan Cruijff Arena. Maar daarmee zijn ze alsnog niet te groot, toch? Er staat elk jaar wel minstens één stadionact op PP.
Is dat op dit moment niet wat het is?
Bands/artiesten touren nu eenmaal heel veel! Clubtour en het jaar erop een festival tour.. wederom maakt het mij niet uit of ze dit jaar al in Nederland zijn geweest, ik kan niet iedere band die ik aantrekkelijk vind bekijken! Ik kan wel ieder jaar naar pinkpop (althans de afgelopen 17 jaar is het mij gelukt)
En tuurlijk hoop ik dat ze iets unieks weten te boeken.. zoals de Stones in 2014 was, wat een boppeslach (zoals de Friezen dat noemen).
Ik ben in ieder geval weer benieuwd waar ze pak hem beet over 3 maand weer mee komen. Wel weet ik dat ze het voor de bezoekers die dit jaar zijn geweest, het weer aantrekkelijk hebben gemaakt (er zal altijd een uitzondering zijn).
Hoop dan ook dat de weekendtickets uitverkocht raken, boek daar op... Dan zullen de dagkaarten wel volgen!
als je op logica afgaat en totaal niet op geruchten, dan zou Linkin Park logisch zijn voor de 19e juni.
Foo Fighters op basis van herpakken touren.
Beide op basis van tourschema's.
wellicht staat hier in Mexico eind 2025 al iets wat wat de tour in Europa vervolg geeft voor festivals in 2026 coronacapital.com.mx/
geruchten voor Lollapalooza in Zuid Amerika in het voorjaar van 2026 kunnen een aandachtspunt zijn voor Europese festivals 2026, vandaar Pearl Jam.
maar dat zijn maar speldenprikjes op dit moment, het ware gok spektakel begint pas echt september/ oktober als de tour geruchten op gang komen
En dan zou een groot gedeelte van de fans al Parklife tickets hebben. Normaal gesproken zou ik je hierin volgen maar het zou nu raar (en wat dom) zijn als ze er nu vier of vijf maanden mee wachten.
En dan zou een groot gedeelte van de fans al Parklife tickets hebben. Normaal gesproken zou ik je hierin volgen maar het zou nu raar (en wat dom) zijn als ze er nu vier of vijf maanden mee wachten.
Er is nog geen NL datum, en de enige NL locatie die raar genoeg is om te wachten met de aankondiging lijkt mij toch Pinkpop. Vgm was de kaartverkoop Werchter Maneskin ook al gestart voordat de aankondiging op Pinkpop volgde.
Dat het niet slim is ben ik met je eens, maar zou dus niet de eerste keer zijn bij Pinkpop.