Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als Pinkpop ze heeft weten te strikken, dan kan het niet anders dat zij ook maandag uit de kast moeten komen.
Komen ze maandag niet.........ja, wat dan?
Als Pinkpop ze heeft weten te strikken, dan kan het niet anders dat zij ook maandag uit de kast moeten komen.
Komen ze maandag niet.........ja, wat dan?
Ja, kan echt alle kanten op natuurlijk, of Pinkpop mag los aankondigen, of ze hebben ze niet, en bij The Cure hetzelfde. Wie weet wel Foo Fighters en geen The Cure, maar zelfs dat kan je niet met 100% zekerheid zeggen als ze maandag wel meegaan in het nieuws...
Wat als Pinkpop gewoon zowel Foo Fighters als Mumford and Sons maandag gaat aankondigen inclusief meteen 25 extra namen net als afgelopen editie? Niet realistisch, wel leuk!
The Cure kondigt mondjesmaat concerten aan. Van Sabrina's tour weten we nog niet hoe die aangekondigd gaat worden. De Foo's kondigen aan maandag hun European tour eruit te gooien. Daar zit verschil in.
ik ga er op dit moment van uit dat The Cure aangekondigd gaat worden en dat Foo Fighters ook (eindelijk) gestrikt is voor Pinkpop na afstel, die derde dat zal dan wel Guns N' Roses, Volbeat, Mumford, The Killers, Maroon 5 of Carpenter zijn.
ik ga er op dit moment van uit dat The Cure aangekondigd gaat worden en dat Foo Fighters ook (eindelijk) gestrikt is voor Pinkpop na afstel, die derde dat zal dan wel Guns N' Roses, Volbeat, Mumford, The Killers, Maroon 5 of Carpenter zijn.
Ik neem aan met Foo Fighters en The Cure, dat dan die laatste wel meer pop zal zijn. Volbeat en The Killers zie ik nog wel als Noord afsluiter verschijnen dan of iets dergelijks