Pinkpop 2026

anders hadden ze The Cure er wel al uit geslingerd... Of staan die ook ergens anders net als Linkin Park

Ja, kan echt alle kanten op natuurlijk, of Pinkpop mag los aankondigen, of ze hebben ze niet, en bij The Cure hetzelfde. Wie weet wel Foo Fighters en geen The Cure, maar zelfs dat kan je niet met 100% zekerheid zeggen als ze maandag wel meegaan in het nieuws...

Ik geloof er al niet in maar als ze maandag niet in die touraankondiging meegaan dan al helemaal niet.

Wat als Pinkpop gewoon zowel Foo Fighters als Mumford and Sons maandag gaat aankondigen inclusief meteen 25 extra namen net als afgelopen editie? Niet realistisch, wel leuk!

• Leuk
Waarderingen: PJ
Hmmm dus ook geen cure en sabrina dan?
The Cure kondigt mondjesmaat concerten aan. Van Sabrina's tour weten we nog niet hoe die aangekondigd gaat worden. De Foo's kondigen aan maandag hun European tour eruit te gooien. Daar zit verschil in.

ik ga er op dit moment van uit dat The Cure aangekondigd gaat worden en dat Foo Fighters ook (eindelijk) gestrikt is voor Pinkpop na afstel, die derde dat zal dan wel Guns N' Roses, Volbeat, Mumford, The Killers, Maroon 5 of Carpenter zijn.

• 100
Waarderingen: jeff250381
ik ga er op dit moment van uit dat The Cure aangekondigd gaat worden en dat Foo Fighters ook (eindelijk) gestrikt is voor Pinkpop na afstel, die derde dat zal dan wel Guns N' Roses, Volbeat, Mumford, The Killers, Maroon 5 of Carpenter zijn.

Ik neem aan met Foo Fighters en The Cure, dat dan die laatste wel meer pop zal zijn. Volbeat en The Killers zie ik nog wel als Noord afsluiter verschijnen dan of iets dergelijks

Blijkbaar komt onderstaande van webstite Mad Cool.
IMG_3113.png.1658b0001ec08472cc6c04e3ffef253d.png

Laatst bewerkt:
Pinkpop, wanneer kan ik me aanmelden voor een presale???

Asking for a friend...

Cookie Monster Waiting GIF

Users who are viewing this thread