Pinkpop 2026

Echt wilde gok, mix van ratio en hart 😅

Vrijdag: The Cure - Mumford & Sons - Teddy Swims - Suzan & Freek

Zaterdag: Sabrina Carpenter - Benson Boone - Aurora - Wet Leg

Zondag: Foo Fighters - Within Temptation - IDLES - Vampire Weekend
Kunnen we bij jou tickets bestellen?🤩

• Metal!
Waarderingen: MadMandra27
Als we morgen niks zien van PP, dan ben ik bang voor het laatste.
En de kans dat we morgen wat gaan zien is heel klein want er zit 0 beweging in.

Hopelijk krijgen we dan op z'n minst de tourdata in Nederland (Arena of Goffert oid) zodat we weten dat we er niet meer op hoeven te rekenen.

Die zet je wat te hoog in denk ik. Als Mumford komt zullen ze wel headlinen.

Mijn laatste gok:
The Cure - Sabrina Carpenter - Mumford and Sons
Volbeat - Benson Boone - 21 Pilots
Zou ik op zich wel een fijne line-up vinden (afgezien van Sabrina dan), maar ik geloof niet dat M&S afsluiter gaat zijn. Ik hoop wel heel erg dat ze ergens op de line-up verschijnen.

Ik gok ook op de Foo's en kan me voorstellen dat de Foo's morgen een groot deel van hun tour aankondigen en dat PP pas een week later met hun aankondiging komt.

En de kans dat we morgen wat gaan zien is heel klein want er zit 0 beweging in.

Hopelijk krijgen we dan op z'n minst de tourdata in Nederland (Arena of Goffert oid) zodat we weten dat we er niet meer op hoeven te rekenen.
Even opgezocht net! De foo's maken niet altijd hun hele tour ineens bekend en voegen met regelmaat wat toe aan hun data. Dit omdat ze dat gewoon weg afgesproken hebben met de organisatie van het festival. Dus als landgraaf er morgen niet tussen staat wil niet zeggen dat ze er niet staan. Tenzij ze het hele weekend ergens anders staan.

Morgen in elk geval geen Foo’s aankondiging voor Pinkpop. Hoor ik vanuit verschillende hoeken.

Als er natuurlijk geen stadion in Nederland bij zit durf ik wel te stellen dat het in orde komt.

Anders… drama 😅
Dit, ja.

Ziggo Dome was met een paar minuten uitverkocht dit jaar. 7577 mensen die nog kaarten zoeken. Dat zijn er best wel wat.
Eens! Alleen gaan die ook naar pinkpop komen? En ze hebben er dit jaar al gestaan natuurlijk. Zal ook niet echt meewerken denk ik? Was het 1 show of waren het er meedere?

Mumford is toch wel flink in populariteit gestegen imo, die intieme gig in de Melkweg (?) was ook zo weg, Ziggo idem.

Mumford is voor mijn gevoel meer headliner waardig dan een Maneskin, of net zo headlinerwaardig als een Olivia bijvoorbeeld.

Maar goed, ik heb nog geen Gouden Tip gezien en dat lijkt toch wel enigzins traditie de afgelopen jaren (op dat jaar met P!NK na), dus ik heb nog niet 100% vertrouwen dat er morgen iets gaat komen. Maar het wordt uiteraard wel eens tijd.

Mumford is toch wel flink in populariteit gestegen imo, die intieme gig in de Melkweg (?) was ook zo weg, Ziggo idem.

Mumford is voor mijn gevoel meer headliner waardig dan een Maneskin, of net zo headlinerwaardig als een Olivia bijvoorbeeld.

Maar goed, ik heb nog geen Gouden Tip gezien en dat lijkt toch wel enigzins traditie de afgelopen jaren (op dat jaar met P!NK na), dus ik heb nog niet 100% vertrouwen dat er morgen iets gaat komen. Maar het wordt uiteraard wel eens tijd.
Fair! Maar stel dat ze er i.c.m. staan met bijvoorbeeld the Cure en Sabrina Carpenter dan wordt het qua headliners mijnsinziens een beetje een saaie bedoeling. Het knalt niet echt! Nog een weekje wachten verwacht ik en dan zullen we het weten.

Users who are viewing this thread