Pinkpop 2026

waarom zou 21P niet 3 dagen achter elkaar kunnen optreden?
t is nou niet dat 21 P een enorme lading met trucks bij zich heeft
en ze spelen die andere 2 dagen in dui, dat is nou niet heel ver weg.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Zal toch kwaliteit niet ten goede komen, 3 shows op een rij. Of hebben ze daar geen last van?

Zal toch kwaliteit niet ten goede komen, 3 shows op een rij. Of hebben ze daar geen last van?
Bijna iedere artiest doet dat toch, behalve een paar oude bands die meer rust willen in hun tour of een paar bands die een extreem grote productie mee hebben

De meeste jongere bands hebben toch geen probleem om een aantal dagen achter elkaar spelen

Morgen in elk geval geen Foo’s aankondiging voor Pinkpop. Hoor ik vanuit verschillende hoeken.

Als er natuurlijk geen stadion in Nederland bij zit durf ik wel te stellen dat het in orde komt.

Anders… drama 😅
Droppen Foo's hun Europese vaak volledig op dezelfde dag of in verschillende dagen? Geen idee meer hoe dat ging andere jaren....

in de geschiedenis is t al duizenden keren voor gekomen dat een band 3 dagen achter elkaar speelt in 3 verschillende landen
enkel als jij een headliner bent en een enorm grote productie bij je hebt, dan is het onwaarschijnlijk.
Dan spelen acts wel vaak 3 x achter elkaar op de zelfde plek.

Split Enz is nogal groot in Australië natuurlijk.... hebben al even niet opgetreden.... laatste keer was 2009.

Blijkbaar komt onderstaande van webstite Mad Cool.
Bekijk bijlage 16858
Zou Florence + the machine zoals hierboven misschien ook mee kunnen komen naar PP op een Sabrina dag? Of zou dat onwaarschijnlijk zijn gezien hun optreden in februari en mogelijk Lowlands? Deze combinatie zou al een dagticket waard zijn voor mij in ieder geval.

toch wel heel benieuwd, welke data Foo Fighters vandaag er uit gooit.
hopelijk duikt Pinkpop nog in een gaatje... als NL er vandaag niet bij zit, dan komt Pinkpop vast later als er ruimte is?

...of gaat Pinkpop zonder enige leak of teaser uit het niets komen?

Zou onlogisch zijn als ze vanuit het niks komen, maar past wel in het gebrek aan een goed communicatieplan voor aankondigingen 😅

toch wel heel benieuwd, welke data Foo Fighters vandaag er uit gooit.
hopelijk duikt Pinkpop nog in een gaatje... als NL er vandaag niet bij zit, dan komt Pinkpop vast later als er ruimte is?

...of gaat Pinkpop zonder enige leak of teaser uit het niets komen?
Volgens mij hadden Elo en Jimmy al aangegeven dat er vandaag niks komt.

Users who are viewing this thread