Pinkpop 2026

De vrijdag van Pinkpop, Foo Fighters in Defense Arena Frankrijk!

Breaking Despicable Me GIF by Regal

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en mattman
dan is The Cure vrijdag en Foo Fighters zondag op dit moment logisch, we wachten tot Dave op die knop drukt en we weten hoe graag Dave op die knop drukt
Het zou kunnen tenzij ze die zondag elders spelen (of in de Arena staan). Zullen we straks wel weten.

wellicht komen we er vandaag achter...

19e in Frankrijk met de 20/21e nog open is wel heel dichtbij voor Pinkpop en met al 3 jaar achter de band aan zitten geef ik Mojo momenteel nog een voordeel van de twijfel... Pinkpop waar blijven jullie, is daar iemand?????

Knock Knock GIF by Pudgy Penguins

De vrijdag van Pinkpop, Foo Fighters in Defense Arena Frankrijk!

Breaking Despicable Me GIF by Regal
Staan aan hun Twitter account te zien ook op Anfield ergens deze zomer.
Hadden een week geleden een intiem concert in Californië. Tickets $30,- Moest je de dag ervoor weer ouderwets persoonlijk voor in de rij gaan staan bij het theater en de volgende dag ook weer persoonlijk met ID ophalen.

Bijlagen

• Screenshot_20251110-082353.X.png
    Screenshot_20251110-082353.X.png
    460,8 KB · Weergaven: 23
Ik hoop toch echt voor Pinkpop zelf ook dat ze Foo Fighters eindelijk eens hebben. The Cure- Sabrina- Foo Fighters zou een heel mooi rijtje zijn

ik ga er dan ook van uit als ze Defense Arena staan dat dan Hellfest uitgesloten is voor Foo Fightes 🙈 :eek:

Als ze effectief festivals gaan doen, is PP nog best aannemelijk met die data toch?

Users who are viewing this thread