Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, dat snap ik, maar ik heb toch nog nooit hier op t forum gelezen dat een Pinkpop of Werchter in het weekend een post eruit slingert dat er dan en dan namen komen.
Ja, dat snap ik, maar ik heb toch nog nooit hier op t forum gelezen dat een Pinkpop of Werchter in het weekend een post eruit slingert dat er dan en dan namen komen.
Ik heb me eens bezig gehouden met de line-ups van de EU festivals in het Pinkpopweekend te bekijken en de tourschema’s van de geboekte acts die ik als kans beschouw voor Pinkpop. Ik kom tot volgende conclusies
Onwaarschijnlijk
2 opeenvolgende dagen: Katy Perry & Linkin Park
3 opeenvolgende dagen: 21 Pilots, YUNGBLUD, Three Days Grace & CMAT
In UK behalve 1 dag: Lewis Capaldi, The Kooks & David Gray
Als ze komen, dan is het vrijdag
Erna in UK blijven: Teddy Swims
Zondag in UK: The Cure & Two Door Cinema Club
Wegens route: Grade 2 (BE > NL > ZWI)
Als ze komen, dan is het zondag
Route: Babymetal & Bad Omens ! Babymetal doet precies nooit 2 opeenvolgende dagen
Harde acts
Als Pinkpop ze niet boekt, dan zullen ze wellicht niet in NL te zien zijn in zomer 2026: BMTH, Volbeat, Electric Callboy & Breaking Benjamin
Ik heb me eens bezig gehouden met de line-ups van de EU festivals in het Pinkpopweekend te bekijken en de tourschema’s van de geboekte acts die ik als kans beschouw voor Pinkpop. Ik kom tot volgende conclusies
Onwaarschijnlijk
2 opeenvolgende dagen: Katy Perry & Linkin Park
3 opeenvolgende dagen: 21 Pilots, YUNGBLUD, Three Days Grace & CMAT
In UK behalve 1 dag: Lewis Capaldi, The Kooks & David Gray
Als ze komen, dan is het vrijdag
Erna in UK blijven: Teddy Swims
Zondag in UK: The Cure & Two Door Cinema Club
Wegens route: Grade 2 (BE > NL > ZWI)
Als ze komen, dan is het zondag
Route: Babymetal & Bad Omens ! Babymetal doet precies nooit 2 opeenvolgende dagen
Harde acts
Als Pinkpop ze niet boekt, dan zullen ze wellicht niet in NL te zien zijn in zomer 2026: BMTH, Volbeat, Electric Callboy & Breaking Benjamin
Vrijdag met bovenaan The Cure - X - Teddy Swims en overdag nog namen zoals Two Door Cinema Club en Grade2 zou ik nog niet zo slecht vinden Knal er dan mss Electric Callboy of Bad Omens erbij als head/sub Noord, kan perfect!
Vrijdag met bovenaan The Cure - X - Teddy Swims en overdag nog namen zoals Two Door Cinema Club en Grade2 zou ik nog niet zo slecht vinden Knal er dan mss Electric Callboy of Bad Omens erbij als head/sub Noord, kan perfect!
Sub Noord ook te klein voor? Kan perfect hoor imo. Waren toen ik geweest ben in 2024: Royal Blood, Pendulum en Limp Bizkit. Daar passen EC en Bad Omens prima tussen toch?
Sub Noord ook te klein voor? Kan perfect hoor imo. Waren toen ik geweest ben in 2024: Royal Blood, Pendulum en Limp Bizkit. Daar passen EC en Bad Omens prima tussen toch?
Ik ben het van voor naar achter met je eens. Ik gruwelde van Tate afgelopen jaar en met Sabrina heb ik ook helemaal niks. Maar idd Oscar &TW vond ik wel heel goed. Er is idd genoeg leuke popmuziek. Maar PP zal vooral kijken welke popact de meeste (jonge) bezoekers trekt, om een andere doelgroep aan te boren die al getrokken worden door de andere 2 acts.