Pinkpop 2026

Qua smaak ben ik het met je eens hoor, maar ik denk dat het juist logisch is om heel erg poppy ertussen te zetten. Als je The Cure en Foo's wil zien, zit je al op 2 dagkaarten. Dan kun je voor dat geld dus beter een weekendkaart kopen. Krijg je Sabrina er gratis bij. Mensen die alleen Sabrina willen zien, kopen dan een dagkaart of misschien ook een weekendkaart als ze The Cure en Sabrina willen zien. Alleen maar logisch om pop tegenover rock te zetten vanuit het perspectief van de organisatie.
Pop mag hoor. Ik hou zelf ook wel van afwisseling maar muziek zoals Sabrina Carpenter is echt mijn ding niet. Net zoals vorig jaar Tate McRae... Verschrikkelijk vind ik dat. Oscar & The Wolf is ook pop en dit vond ik een fantastisch optreden op PP. Er is echt een heel groot verschil in popmuziek dus voor mij graag iets anders dan Sabrina Carpenter 😉. Maar als ze de FF hebben, zal ik me er wel overzetten 😂.

Tom Smith (frontman Editors) doet solo-tour in het voorjaar in Europa. Ook wel een PP naam.
Circa Waves en Cassia ook beide nieuwe plaat, zouden ook mooie namen zijn denk ik.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Pop mag hoor. Ik hou zelf ook wel van afwisseling maar muziek zoals Sabrina Carpenter is echt mijn ding niet. Net zoals vorig jaar Tate McRae... Verschrikkelijk vind ik dat. Oscar & The Wolf is ook pop en dit vond ik een fantastisch optreden op PP. Er is echt een heel groot verschil in popmuziek dus voor mij graag iets anders dan Sabrina Carpenter 😉. Maar als ze de FF hebben, zal ik me er wel overzetten 😂.
Ik ben het van voor naar achter met je eens. Ik gruwelde van Tate afgelopen jaar en met Sabrina heb ik ook helemaal niks. Maar idd Oscar &TW vond ik wel heel goed. Er is idd genoeg leuke popmuziek. Maar PP zal vooral kijken welke popact de meeste (jonge) bezoekers trekt, om een andere doelgroep aan te boren die al getrokken worden door de andere 2 acts.

Ik ben het van voor naar achter met je eens. Ik gruwelde van Tate afgelopen jaar en met Sabrina heb ik ook helemaal niks. Maar idd Oscar &TW vond ik wel heel goed. Er is idd genoeg leuke popmuziek. Maar PP zal vooral kijken welke popact de meeste (jonge) bezoekers trekt, om een andere doelgroep aan te boren die al getrokken worden door de andere 2 acts.
100% mee eens!

• Geweldig
Waarderingen: Maria
The Killers doen festivals in Colombia en Mexico dit voorjaar, hadden we die al als optie meegenomen voor PP?
Orange Skyline ook nieuwe plaat en voorjaarsclubtour. Zou ook niet misstaan op PP.

The Killers doen festivals in Colombia en Mexico dit voorjaar, hadden we die al als optie meegenomen voor PP?
Orange Skyline ook nieuwe plaat en voorjaarsclubtour. Zou ook niet misstaan op PP.
die had ik om die reden wel eens voorbij laten komen

stonden al op Estereo Picnic met Sabrina Timmermans

• Leuk
Waarderingen: Maria
Gewoon bovenkant van een dag doen met Sabrina (head Zuid), Volbeat (head Noord) en Macklemore (sub Zuid). Typisch Pinkpop!

• Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread