Pinkpop 2026

Nou ja ze hebben wel alweer de vacature openstaan voor de stagiaire. Dus dan volgt de rest meestal wel redelijk snel.

Laatst bewerkt:
Nou ja ze hebben wel alweer de vacature open staan voor de stagiaire. Dus dan volgt de rest meestal wel redelijk snel.
redelijk snel (?), ik ben er bang voor dat we tot november moeten wachten zoals vorig jaar...

dan kan het zomaar zijn dat pas rond maandag 17 november gaat worden

Kom via de computer niet op de pinkpop website, krijgen we dan toch vandaag de eerste namen?

Edit: nu wel weer 😁
dat wil nog al eens een teken van activiteit zijn inderdaad, ware het niet dat de Pinkpop 2026 site al sinds vlak na afgelopen editie in de lucht was... Dus daar zal weinig meer gebeuren.

ik vraag me af of Pinkpop ook aan pre-sale inschrijving gaat doen vooraf?
zoals een pre-sale inschrijving voordat de namen bekend worden en een pre-sale inschrijving nadat de namen bekend worden bijvoorbeeld.
( Early birdjes zal er wel niet in zitten... )

redelijk snel (?), ik ben er bang voor dat we tot november moeten wachten zoals vorig jaar...

dan kan het zomaar zijn dat pas rond maandag 17 november gaat worden

dat wil nog al eens een teken van activiteit zijn inderdaad, ware het niet dat de Pinkpop 2026 site al sinds vlak na afgelopen editie in de lucht was... Dus daar zal weinig meer gebeuren.
Vorig jaar was het 19 nov indd dat de eerste namen gedropt werden, dat is nog een maand. Dus ergens tussen nu en 19 nov mogen wij wel namen verwachten neem ik aan toch?

Zal vast aan de leeftijd liggen :)
Zou best kunnen inderdaad. In dat geval kunnen ze maar beter rekening houden met mijn wensen bij de programmering aangezien ik met 45,5 lentes precies tussen de twee leeftijdsgroepen zit waar maar liefst 64% van de bezoekers van Pinkpop deel van uitmaakt. En ook nog man, hoog opgeleid én uit het zuiden van Nederland 😉 (let op de knipoog).

Bijlagen

• Screenshot_20251020-101932.Chrome.png
    Screenshot_20251020-101932.Chrome.png
    132,6 KB · Weergaven: 42
  • Leuk
Waarderingen: elo
Verwacht dat ze wel weer rond de ticketverkoop van Rock Werchter gaan zitten dus rond 21 november

ik vraag me af of Pinkpop ook aan pre-sale inschrijving gaat doen vooraf?
zoals een pre-sale inschrijving voordat de namen bekend worden en een pre-sale inschrijving nadat de namen bekend worden bijvoorbeeld.
( Early birdjes zal er wel niet in zitten... )
Voor de complete line-up of alleen voor de headliners?Zal toch wel een verschil maken vooraf of achteraf, bang dat je misschien misgrijpt?

Maar heb dan toch persoonlijk liever nog iets vrolijks erachteraan om toch met een goede sfeer te eindigen. Maar dat past ook wel gewoon beter bij mijn eigen muzieksmaak
Dan eindigden ze toch gewoon met Friday i'm in love! Lekker vrolijk de rest van het weekend in!

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Eigenlijk is er de laatste jaren ook echt geen aanleiding voor een presale. Zou wel sieren degenen die blind kopen een kleine korting te geven. Maar dat zal ook wel niet

Eigenlijk is er de laatste jaren ook echt geen aanleiding voor een presale. Zou wel sieren degenen die blind kopen een kleine korting te geven. Maar dat zal ook wel niet
de korting dat hoeft dan ook weer niet zo...

en inderdaad, laatste jaren was het verloop van de kaartverkoop niet denderend te noemen.
maar er is (nog altijd) een vaste schare bezoekers van Pinkpop dat met weinig nadenken en met vol vetrouwen een kaart zal kopen, ook als de eerste worp namen net bekend gemaakt zijn (misschien zelfs nog met nog geen headliners bekend).
hoewel Pinkpop afgelopen jaren ook haar best gedaan heeft veel vaste gasten weg te jagen, zijn ze er nog wel.
ik zou het meer een soort tegenmoetkoming vinden aan de Pinkpop-gangers die net dat stukje loyaliteit nog wel in zich hebben.

de korting dat hoeft dan ook weer niet zo...

en inderdaad, laatste jaren was het verloop van de kaartverkoop niet denderend te noemen.
maar er is (nog altijd) een vaste schare bezoekers van Pinkpop dat met weinig nadenken en met vol vetrouwen een kaart zal kopen, ook als de eerste worp namen net bekend gemaakt zijn (misschien zelfs nog met nog geen headliners bekend).
hoewel Pinkpop afgelopen jaren ook haar best gedaan heeft veel vaste gasten weg te jagen, zijn ze er nog wel.
ik zou het meer een soort tegenmoetkoming vinden aan de Pinkpop-gangers die net dat stukje loyaliteit nog wel in zich hebben.
Ja, maar het is ook een beetje een dode letter als je op je sloffen nog tot juni kan wachten met kopen. Als je er dan geen kleine korting aan verbindt, zie ik er zelf geen meerwaarde in dit te doen. Als dan zou ik het ook aanbieden voor er een naam bekend is. Idealiter zelfs direct na afloop van het festival bezoekers die kans te bieden. Maar goed, zonder cynisme kunnen we wel stellen dat de afdeling marketing niet altijd uitblinkt bij Pinkpop.

Users who are viewing this thread