Pinkpop 2025

Wat een playback show... komt zometeen Henny Huisman om de punten te verdelen?
Ik heb een rustig plekje opgezocht en ben nog altijd de livestream van Blood Incantation op GMM aan 't kijken. Met nog een paar nieuwe vrienden trouwens 😅. Vrouwlief is iets gaan eten met haar vriendinnen.

• Haha
Waarderingen: Rockbeer
Ze willen nu het voorvak voor Timberlake helemaal vol proppen. Het is al 1 groot blik sardientjes en ze blijven door proppen...

Wat een playback show... komt zometeen Henny Huisman om de punten te verdelen?
Haha nu ben ik wel nieuwsgierig. Ze mogen misschien straks een paar nummers uitzenden.

Op de stream komen Mika en Pommelien Thijs bij mij wel als beste over. Weezer vooral nostalgie

Misschien een beetje te voorbarig, maar ik las dus op de site - weet niet in hoeverre deze betrouwbaar is - RiffReport met een artikel dat Metallica volgend jaar weer tourt en Pinkpop er weer mee bezig zou zijn. Misschien toch dunnetjes met potloop opschrijven?

Bijlagen

• Screenshot_20250620-223656.png
    Screenshot_20250620-223656.png
    134 KB · Weergaven: 28
  • Leuk
Waarderingen: Paddy
Misschien een beetje te voorbarig, maar ik las dus op de site - weet niet in hoeverre deze betrouwbaar is - RiffReport met een artikel dat Metallica volgend jaar weer tourt en Pinkpop er weer mee bezig zou zijn. Misschien toch dunnetjes met potloop opschrijven?
Was uitgesloten dacht ik ivm shows ergens in Engeland oid?

Metallica en Linkin Park op Pinkpop volgend jaar? Dan is het zo uitverkocht, niet? Al weet ik niet hoeveel tickets Metallica tegenwoordig nog schuift

Users who are viewing this thread