Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wellicht wel een goede indicatie voor pinkpop zelf om te zien wie hun vaste aanhangers zijn en met hoeveel. Ongeacht wat er staat, is er altijd een groep die gaan. Vooral na de laatste karige jaren lijkt mij dat wel goed om te weten.
En misschien seniorenkorting invoeren vanaf pakweg 50/55 jaar. We hebben al heel lang onze financiële bijdrage geleverd aan PP daar mag ook wel eens iets tegenover staan.
Voor de geen die het willen weten vorige week waren er voor devrijdag 35000 kaarten verkocht inc weekend
En op zaterdag 40000 inc weekend zondag is me niet bekend!
Info komt van de festileaks pinkpop app! Schijnt MOJO aan de verkeersregelaars gecommuniceerd te hebben!
Misschien helemaal iets anders, maar Wunderhorse heeft ook nog plek in de agenda. Kunnen ze samen door reizen met Amyl naar DTRH.
Laatste tijd veel aan het luisteren, maar helaas kwam het concert van ze mij ongelegen, dus zou, voor mij dan, top zijn als ze nog komen
Voor de geen die het willen weten vorige week waren er voor devrijdag 35000 kaarten verkocht inc weekend
Info komt van de festileaks pinkpop app! Schijnt MOJO aan de verkeersregelaars gecommuniceerd te hebben!
Tja! Wij gaan met relatief grote groep in de leeftijd van 25 tot 48 en niemand heeft van Tate Mcrae gehoord of ze lopen er niet warm voor. En dat hebben ze best wat meer namen! Ik zeg niet dat wij representatief voor het Pinkpop publiek zijn. Wij zijn er wel gewoon weer bij maar als dit de trend wordt dan haken wij ook af. Al.heb ik er wel vertrouwen in dat het weer beter wordt.