Pinkpop 2025

Niet specifiek 1 naam eerlijk gezegd, er is zoveel dat ik leuk vind.

Het gaat mij wel lukken om achteraf te vertellen welke ik als het beste heb ervaren of wat de gaafste verrassing was.

En twee jaar geleden was The Hu voor mij de gaafste verrassing.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Niet specifiek 1 naam eerlijk gezegd, er is zoveel dat ik leuk vind.

Het gaat mij wel lukken om achteraf te vertellen welke ik als het beste heb ervaren of wat de gaafste verrassing was.

En twee jaar geleden was The Hu voor mij de gaafste verrassing.
Hier sluit ik me helemaal bij aan, zo was bij mij naast The Hu, Lottery Winnaars ook een gave verassing.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Hebben jullie dit youtube kanaal al ontdekt? Bestaat pas net volgens mij. Maar er staan al een paar heerlijke live registraties op.

Hebben jullie dit youtube kanaal al ontdekt? Bestaat pas net volgens mij. Maar er staan al een paar heerlijke live registraties op.
Heel cool, hopelijk gaan ze er nog veel optredens aan toevoegen!!!

Ik heb wel een wensenlijstje van de laatste decennia.
Zou ook graag het hele optreden van Marilyn Manson terug zien uit 2007.
Ik herinner mij dat het 1e stuk niet helemaal ons ding was en we begonnen naar de uitgang te lopen want het begon te regenen en toen rond 25 minuten speelden ze “Sweet dreams”….we bleven even staan, liepen terug en hebben genoten van de rest van een magisch optreden waar alles samen kwam. De bliksem, de regen, de muziek, de smink en het duistere randje van Marilyn Manson. Echt uniek, prachtig!

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Moeilijk! Muse is mijn favoriete band, dus ik zeg toch Muse. Maar vaak gezien, dus ik hoop dat ze toch een beetje verassen met de setlist. Wat dat betreft jammer dat ze altijd maar 1.5 uur spelen. Laat weinig ruimte naast de verplichte hits.

Heel cool, hopelijk gaan ze er nog veel optredens aan toevoegen!!!

Ik heb wel een wensenlijstje van de laatste decennia.
Zou ook graag het hele optreden van Marilyn Manson terug zien uit 2007.
Ik herinner mij dat het 1e stuk niet helemaal ons ding was en we begonnen naar de uitgang te lopen want het begon te regenen en toen rond 25 minuten speelden ze “Sweet dreams”….we bleven even staan, liepen terug en hebben genoten van de rest van een magisch optreden waar alles samen kwam. De bliksem, de regen, de muziek, de smink en het duistere randje van Marilyn Manson. Echt uniek, prachtig!

Cool om dit terug te zien! Destijds als 13 jarige linksvoor in de pit helemaal doorweekt. Ik weet nog goed op het moment dat bij de intro de vlag met MM erop naar beneden viel zag je recht boven het podium een bliksemschicht alsof het bij de show hoorde.

Cool om dit terug te zien! Destijds als 13 jarige linksvoor in de pit helemaal doorweekt. Ik weet nog goed op het moment dat bij de intro de vlag met MM erop naar beneden viel zag je recht boven het podium een bliksemschicht alsof het bij de show hoorde.
Precies ongekend, alles klopte en zelfs de natuur deed mee.

• Leuk
Waarderingen: Mikel
Dean Lewis kondigde op Instagram aan zijn shows in Canada te verplaatsen en de komende weken niet te kunnen zingen vanwege een knobbeltje op zijn stembanden. Zal dit mogelijk ook invloed hebben op zijn optreden op Pinkpop?

Ik heb alles weer opgestart om de verwachtingstop 10 van iedereen te combineren, zodat we kunnen zien waar het forum het meest naar uitkijkt. Dus drop je top 10 lijstje en dan neem ik die mee 😁

1. Muse
  2. Biffy Clyro
  3. Weezer
  4. Amyl and the Sniffers
  5. Everything Everything
  6. Korn
  7. Kaiser Chiefs
  8. DeWolff
  9. Hiqpy
  10. Battlesnake

1. Amyl and the Sniffers
2. The Last Dinner Party