Pinkpop 2025

Is er één naam waar jullie het meest naar uitkijken deze editie?
ik ben wel heel benieuwd naar Sawyer Hill, die doet het in mijn Pinkpop Playlist ook super goed! Denk dat die met kop en schouders uitsteekt boven alles wat ik interressant vind.

Daarnaast zijn toch echt de headliners iets waar ik deze editie alle 3 naar uit kijk. Timberlake en Rodrigo beide nog nooit gezien en Muse graag wederom weer zien. Is wel vaker edities anders geweest, dat er 1 uit 3 headliner bij zat waar ik niets mee had.

• Leuk
Waarderingen: Casper1995
Ik kan kijken of ik net als vorig jaar tijd vindt dat iedereen een top 10 lijstje maakt en ik die combineer naar een groot Forum verwachtingslijstje + uitsplitsing per stage, dag etc

Had die alleen op mijn werklaptop staan en ben van werkgever gewisseld, dus moet weer vanaf 0 beginnen 😂

Voor mij is dat denk ik toch Biffy Clyro. Een band die hier op het forum niet heel populair is volgens mij, maar ik ben zelf enorm fan van de albums Puzzle, Only Revolutions, Opposites, & Balance Not symmetry (motion picture soundtrack).
Biffy vind ik ook heerlijk. Kijk ik zeker erg naar uit
Biffy en KoRn bezoek ik ook concerten van. Kan ik nooit genoeg zien.
Justin Timberlake wil ik al een tijdje zien, maar de concertprijzen vond ik echt te hoog. Oscar and the Wolf wil ik ook al een tijdje zien en kijk ik ook erg naar uit. Benieuwd hoe dat op Pinkpop gaat uitpakken.
Deze 4 acts zijn de hoofdreden om heen te gaan voor mij.
Muse is daarbij een bonus. Heerlijke band, maar al vaak gezien en daardoor geen reden om.een ticket te kopen. Wordt wel 1.5uur genieten

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Casper1995

Users who are viewing this thread