Pinkpop 2025

Ik ga zondag en dit zal momenteel de planning zijn:

Hannah Mae - The Boxer Rebellion - Krezip/Everything Everything(?) - (Kaiser Chiefs) - The Warning - Biffy Clyro/Sigrid - Dean Lewis - Muse

Vet is must met een hopelijk goede plek (10-jarige dochter is erbij).

Weinig echte clashes voor me. Wel jammer dat Girl in Red en The Warning tegelijk spelen, die had ik graag beide gezien.

Als ik nog ga de zondag wordt het zoiets:
DeWolff > Imminence > rennen om nog Diamonds mee te krijgen bij Boxer Rebellion > Kaiser Chiefs > The Warning > Biffy Clyro > Bob Vylan > Korn > Muse

Heerlijke dag wel!

Vrijdag zou ik me ook nog wel vermaken met Alestorm, Weezer, Kid Kapichi, Bad Nerves en JT voor de nostalgie. Wel jammer van de clash tussen Alestorm en Personal Trainer.

Zaterdag is echt historisch slecht.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik ga dit jaar sowieso, voor het eerst sinds 2007 niet, maar dit zou ook wel een bijzonder magere editie zijn voor mij. Dat die vrijdag alsnog een clash zou hebben voor mij (Warhaus / Pommelien) is wel heel knap.

Laatst bewerkt:
Alestorm vs Personal trainer is wel heel jammer, ik wil ze allebei heel graag zien.

Verder weinig clashes Vrijdag en zondag vind ik goed:
Vrijdag: Pommelien Alestorm/Personal trainer?, Mika, Inhaler, Weezer, Kid Kapichi, Justin Timberlake
Zondag: Dewolff, Querbeat, Kaizer Chiefs, Biffy Clyri, Korn, Muse,

En even kijken wat nog meer leuk is.

Zaterdag: Ben wel benieuwd naar Olivia....En ik zie op stage 4 wel wat (voor mij) onbekende namen die me wel nieuwsgierig maken. Dus komt vast wel goed.

Laatst bewerkt:
Ik ga dit jaar sowieso, voor het eerst sinds 2007 niet, maar dit zou ook wel een bijzonder magere editie zijn voor mij. Dat die vrijdag alsnog een clash zou hebben voor mij (Warhaus / Pommelien) is wel heel knap.
Hier hetzelfde. Sinds 2007 elk jaar het hele weekend geweest. 2023 en 2024 een dagticket. Nu ga ik niet, maar dat is meer omdat ik dan bij Bruce Springsteen ben. Was dat niet zo, had ik maximaal een dagticket voor de zondag gekocht. Maar ik voel een punt aankomen dat Bospop voor mij aantrekkelijker is.

Geen alternatief tijdens de headliner in de tent dus? Denk dat de test van vorig jaar niet zo goed bevallen is dus.

Ik heb vooral op vrijdag 2 clashes, Pommelien vs Hiqpy en Alestorm vs Personal Trainer. En op zondag een aparte clash. KoRn vs Purple Disco Machine. 2 totaal uiterste, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ik bij Korn blijf hangen :D

Hopen dat zaterdag nog wat brengt want als ik zo de time-table invul is deze dag wel erg zwak waar we lekker beginnen met Amyl en Cypress zijn er verder geen hoogtepunten voor mij! Zondag was al bekend maar kunnen we van hot naar her, waarbij het schema prima te doen is , oké er zijn keuzes te maken, maar deze dag staat voor mij dan helemaal volgepland!

Vrijdag heeft ook een mooi schema het weekend rustig starten met Warhaus en de avond afsluiten met Kid Kapichi (toch nog wel lekker laat in de tent).
Ook hier kom ik erachter dat met weezer en inhaler (mijn enkele must sees die dag) deze dag op voorhand niet veel hoogtepunten kent!
Leuke nieuwe artiesten ontdekken dat wel!

Heb zeker betere edities meegemaakt, maar het is alweer een plus t.o.v. de afgelopen 2 jaar!

Afijn we maken er weer een heerlijk weekend van, kan niet wachten!

Geen alternatief tijdens de headliner in de tent dus? Denk dat de test van vorig jaar niet zo goed bevallen is dus.

Ik heb vooral op vrijdag 2 clashes, Pommelien vs Hiqpy en Alestorm vs Personal Trainer. En op zondag een aparte clash. KoRn vs Purple Disco Machine. 2 totaal uiterste, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat ik bij Korn blijf hangen :D
Een kwartiertje een alternatief. Sticks speelt even door tijdens Olivia. Wat daar get praktisch nut van is, is mij een raadsel.

Vrijdag:
warhaus - higpy - alestorm - sawyer hill - Inhaler - Weezer - Oatw - Kid Kapichi

zaterdag:
the acadamic - Amyl and the sniffers - Cypress Hill - amira elefky - Soft play - Faithless/Sprints/The Last international - Olivia Rodrigo

Zondag:
Dewolff - The Boxer Rebellion - Everything Everything - Kaiser Chiefs - The Warning - Biffy Clyro - Korn - Muse

schuingedrukt = mischien gokje wagen
normaal lettertype = gaan we zien
Dik gedrukt = Must See!!

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Je kunt godzijdank altijd de silent disco in.

Vrijdag: Pommelien Thijs / Hiqpy - Mika (gewoon uit nieuwsgierigheid) - Confidence Man - Bad Nerves - Justin Timberlake
Zaterdag: Amyl + Sniffers - The Royston Club - Amira Elfeky - Soft Play - Sprints - TLDP - Olivia Rodrigo
Zondag: Elephant - Everything Everything - Girl In Red - Biffy - Korn - Muse

Geen vetpot, vermakelijk is het wel.

Laatst bewerkt:
Eerste keer pinkpop hier. Vertel over die silent disco? Is dit op het terrein? Is daar ook een line-up van?
Hoi Kachelle, als je een optreden hebt waar je geen zin in hebt dan is er gedurende de openingstijden van het festival een silent disco op het festivalterrein.
Ik ben mij niet bewust van een programma maar meestal zijn er meerdere kanalen waar je naar kunt luisteren.

En leuk dat je gaat, de sfeer is in ieder geval meestal wel fijn. Alleen is er geen nachtprogramma dat het noemen waard is. Op de campings een soort van stuiptrekking maar dat ervaar ik persoonlijk als te braaf en nietszeggend, hooguit ok om je roes een beetje uit te laten werken (alcohol/ander snoepgoed)

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Hoi Kachelle, als je een optreden hebt waar je geen zin in hebt dan is er gedurende de openingstijden van het festival een silent disco op het festivalterrein.
Ik ben mij niet bewust van een programma maar meestal zijn er meerdere kanalen waar je naar kunt luisteren.

En leuk dat je gaat, de sfeer is in ieder geval meestal wel fijn. Alleen is er geen nachtprogramma dat het noemen waard is. Op de campings een soort van stuiptrekking maar dat ervaar ik persoonlijk als te braaf en nietszeggend, hooguit ok om je roes een beetje uit te laten werken (alcohol/ander snoepgoed)

Weet niet of het toeval is maar elke keer dat ik er langs liep stond er een mega rij 😅

Users who are viewing this thread