Pinkpop 2025

Wat een haat naar Pommelien Thijs zeg. Ben zelf geen fan van der, en ook niet van Shaboozy, sterker nog, van de laatst genoemde heb ik nog nooit gehoord. En het is altijd klote als een must-see afzegt en de vervanger je niet aanspreekt. Had vorig jaar hetzelfde met The Smile en QOTSA op Lowlands (hoewel ik beide vervangers heel goed begreep).

Maar hier kan Pinkpop toch niet heel veel aan doen? 2 maanden voor het festival nog een internationale act boeken die ook nog is in hetzelfde genre valt is gewoon lastig.

Ik denk trouwens dat het bij Pommelien Thijs best druk gaat worden. Past prima bij de doelgroep welke Pinkpop met een gedeelte van hun line-up probeert aan te spreken.

Tja Pommelien is ook niet mijn ding. Ga wel lekker ergens op het veld zitten, biertje in de hand, zonnetje erbij en dan is het prima te verdragen.

Blijf het bizar vinden dat Pommelien Thijs zo veel weerstand oproept bij mensen
Ik niet. Van die hoge stem van haar gecombineerd met de zoete sound krijg ik spontaan huiduitslag en diarree. Ik kan er echt niet tegen als ik haar een liedje hoor zingen.

Geldt overigens ook voor liedjes als 24k Magic en Love The Way You Lie. Word er echt misselijk van.

Ik niet. Van die hoge stem van haar gecombineerd met de zoete sound krijg ik spontaan huiduitslag en diarree. Ik kan er echt niet tegen als ik haar een liedje hoor zingen.

Geldt overigens ook voor liedjes als 24k Magic en Love The Way You Lie. Word er echt misselijk van.
Shaboozey was voor jou waarschijnlijk ook geen mustsee, denk ik zo ;).

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Timmetje
Volgensmij waren een hele hoop niet vaste Pinkpopgangers best positief over de eerste drop, maar dat zou ik ook selectief vergeten :)
De vaste inderdaad!
Maar laten we er maar over ophouden, soms loopt het een beetje over de schoenen... dat punt was hier!
Het is iedere keer hetzelfde drietal, alles aan Pinkpop is kut en wanneer de pinkpopganger iets kut vind is dat in de ogen van het drietal weer enorm positief!!

Het is een beetje continu tegen de haren in willen strijken, meningen mogen er zijn... maar volgens mij gaat dit bij deze 3 nooit veranderen

Wat een haat naar Pommelien Thijs zeg. Ben zelf geen fan van der, en ook niet van Shaboozy, sterker nog, van de laatst genoemde heb ik nog nooit gehoord. En het is altijd klote als een must-see afzegt en de vervanger je niet aanspreekt. Had vorig jaar hetzelfde met The Smile en QOTSA op Lowlands (hoewel ik beide vervangers heel goed begreep).

Maar hier kan Pinkpop toch niet heel veel aan doen? 2 maanden voor het festival nog een internationale act boeken die ook nog is in hetzelfde genre valt is gewoon lastig.

Ik denk trouwens dat het bij Pommelien Thijs best druk gaat worden. Past prima bij de doelgroep welke Pinkpop met een gedeelte van hun line-up probeert aan te spreken.
Ik ben weleens benieuwd of die nieuwe doelgroep massaal afreist naar pinkpop? Of is het zo dat dat een line-up je wel of niet aanspreekt? 25 jaar geleden behoorde ik ook tot een nieuwe doelgroep al heb ik dat zo nooit ervaren en was er toen ook een mix van jong en oud. Volgens mij is deze zogenaamde vernieuwing toch van alle tijden? En niks anders dan anders!

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ik ben weer ouderwets aan het genieten. Jullie hebben namelijk allebei gelijk... Zo moeilijk is het echt niet om elkaar te snappen luitjes, alleen tja, dan moeten jullie het wel proberen. Kamp 'verdedigen' en 'aanvallen' kan je van tevoren inderdaad wel redelijk invullen, maar dat iedereen zo krampachtig vasthoudt aan de eigen positie is tegelijkertijd wat dit topic zo leuk als wel gigantisch vervelend maakt. En vergeet niet dat je niet altijd een weerwoord hoeft te hebben ;)

Lijkt me in ieder geval duidelijk dat er winnaars en verliezers zijn met de boeking van Pommelien. Maar goed, dat was ook al het geval met de boeking van Shaboozey zelf. Wat dat betreft is er geen verandering van de status quo.

De vaste inderdaad!
Maar laten we er maar over ophouden, soms loopt het een beetje over de schoenen... dat punt was hier!
Het is iedere keer hetzelfde drietal, alles aan Pinkpop is kut en wanneer de pinkpopganger iets kut vind is dat in de ogen van het drietal weer enorm positief!!

Het is een beetje continu tegen de haren in willen strijken, meningen mogen er zijn... maar volgens mij gaat dit bij deze 3 nooit veranderen
Welk drietal? Noem dan naam en rugnummer. Volgens mij is niemand hier anti-Pinkpop. Wel zijn er verschillende gedachten en visies over Pinkpop. Dat is ook prima. Zo had ik liever gezien dat Pinkpop meer richting rock/metal zou bewegen, maar dat was wishful thinking blijkbaar.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Davidd
over leuke vervangers gesproken voor de oude garde

🤘🏻

Shaboozey zei me niks, is toch rap daar heb ik niet zo veel mee. Pommelien en Tijs is wel leuk om van afstandje te luisteren.

Hoop wel dat er voor Adam Lambert een mooie wat grotere misschien wel internationale act voor terug komt.

Iets anders ik neem altijd een locker op festival terrein. Deze is altijd van te voren te boeken/kopen. Ze zijn vaak in voorverkoop al uitverkocht.

Deze link waar je ze kunt kopen werkt nog niet. Is dit alleen bij mij, of werkt ie bij jullie wel.

Shaboozey zei me niks, is toch rap daar heb ik niet zo veel mee. Pommelien en Tijs is wel leuk om van afstandje te luisteren.

Hoop wel dat er voor Adam Lambert een mooie wat grotere misschien wel internationale act voor terug komt.

Iets anders ik neem altijd een locker op festival terrein. Deze is altijd van te voren te boeken/kopen. Ze zijn vaak in voorverkoop al uitverkocht.

Deze link waar je ze kunt kopen werkt nog niet. Is dit alleen bij mij, of werkt ie bij jullie wel.
Ik vind Shaboozey eerlijk gezegd geen rap, meer countryzanger

De chatfunctie op de website verwijst me bij trefwoorden als 'munten', 'cashless' en 'bonnen' door naar het algemene mailadres van Pinkpop. Toch benieuwd hoe ik mijn drank en spijs moet betalen over 2 maanden.

De chatfunctie op de website verwijst me bij trefwoorden als 'munten', 'cashless' en 'bonnen' door naar het algemene mailadres van Pinkpop. Toch benieuwd hoe ik mijn drank en spijs moet betalen over 2 maanden.
ik zeg het je, ze ontwijken elke vraag er over en de samenwerking van Mojo en Rabobank is imo veelzeggend. Ook dat Rabobank zelf verwijst naar DTRH en Pinkpop en dat DTRH al bekend heeft cashless te gaan is imo veelzeggend. Er wijst imo op de Pinkpop site niets meer op munten.

Ik kijk er niet gek meer van op, echt niet...

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Users who are viewing this thread