Wat een haat naar Pommelien Thijs zeg. Ben zelf geen fan van der, en ook niet van Shaboozy, sterker nog, van de laatst genoemde heb ik nog nooit gehoord. En het is altijd klote als een must-see afzegt en de vervanger je niet aanspreekt. Had vorig jaar hetzelfde met The Smile en QOTSA op Lowlands (hoewel ik beide vervangers heel goed begreep).
Maar hier kan Pinkpop toch niet heel veel aan doen? 2 maanden voor het festival nog een internationale act boeken die ook nog is in hetzelfde genre valt is gewoon lastig.
Ik denk trouwens dat het bij Pommelien Thijs best druk gaat worden. Past prima bij de doelgroep welke Pinkpop met een gedeelte van hun line-up probeert aan te spreken.
Maar hier kan Pinkpop toch niet heel veel aan doen? 2 maanden voor het festival nog een internationale act boeken die ook nog is in hetzelfde genre valt is gewoon lastig.
Ik denk trouwens dat het bij Pommelien Thijs best druk gaat worden. Past prima bij de doelgroep welke Pinkpop met een gedeelte van hun line-up probeert aan te spreken.